سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی درگذشت احمدی را تسلیت گفت

سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین احمد احمدی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، در گذشت عالم بزرگوار حجت‌الاسلام والمسلمین جناب دکتر احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنیانگذار سازمان «سمت» و شاگرد برومند حضرت امام خمینی (ره) موجب تاثروتالم جامعه حوزوی ،علمی و فرهنگی کشور شد.

استاد دکتر احمد احمدی تمام عمر خویش را در راه کسب شناخت و ترویج معارف اهل بیت (علیها السلام) و تربیت شاگردان بزرگ در امر فلسفه اسلامی گذراند.

جامعه اسلامی ما عظمت علمی و اخلاقی او را درک می کند ، چون جای دریا، در دریاست و بضاعت ما در این مقال فقط چشیدن جرعه ای از این دریای علمی اوست تا به اندازه فهم خود از بزرگی و عظمت این بزرگوار بگوییم.

بشکست اگر دل من به فدای چشم مستت/ سر خم می سلامت شکند اگر سبوئی

احمد احمدی پیشکسوت فلسفه اسلامی و فلسفه غرب از شاگردان حضرت امام خمینی (ره)، سیدحسین طباطبایی بروجردی (ره) ، آیات عظام سلطانی، مشکینی و نجفی مرعشی بود که دروس فقه و اصول را تلمذ کرد.

سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی، این ضایعه دردناک را به محضر بقیة الله الاعظم، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، مردم در سراسر کشور، بیت شریف آن بزرگوار و همه ارادتمندان آن عالم روحانی تسلیت عرض می نماید.

503

کد خبر: 954715

وب گردی

وب گردی