آغاز مرحله چهارم اردوی تیم ملی وزنه‌برداری با حضور ۱۲ ورزشکار

مرحله چهارم اردوی ملی‌پوشان برای آمادگی هر چه بهتر جهت شرکت در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با حضور ۱۲ وزنه‌بردار، از امروز (شنبه) در کمپ تیم های ملی آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، علی جباری در خصوص آغاز تمرینات تیم ملی بزرگسالان، اظهار داشت: مرحله چهارم اردوی ملی پوشان کشورمان برای آمادگی هر چه بهتر جهت شرکت در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی با حضور 12 وزنه بردار (مجید عسگری، علی مکوندی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، سید ایوب موسوی، پیمان جان، محمدرضا براری، علی هاشمی، علیرضا سلیمانی، محسن بهرام زاده، بهداد سلیمی و سعید علی حسینی) از امروز شنبه (19 خردادماه) در کمپ تیم های ملی آغاز شد.

وی ادامه داد: رکوردگیری نهایی این مرحله از اردوی ملی پوشان بزرگسال، همزمان با هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری طی روزهای 5 و 6 تیرماه در تالار وزنه برداری آزادی تهران انجام می شود و در نهایت 7 ملی پوش برای حضور در بازی های آسیایی انتخاب می شوند. مرحله پنجم اردوها نیز سه هفته ای خواهد بود از 8 تیرماه در یکی از شهرهای شمالی کشورمان آغاز می شود. آخرین مرحله اردوی ملی پوشان نیز در تهران است و تا اعزام به بازی های آسیایی تمرینات خود را انجام می دهند.

جباری در خصوص آمادگی نفرات حاضر در اردوها گفت: وزنه برداران تیم ملی بزرگسالان با تمرینات مداوم و مستمرشان، در حال پیشرفت هستند و هر روز رکوردهای خیلی خوبی را از خود به جای می گذارند. امیدوارم در زمان باقی مانده تا بازی های آسیایی هم به آمادگی کامل خود برسند و در این رویداد مهم نیز تمامی نفرات به مدال های خوشرنگ و با ارزش دست پیدا کنند.

وی در خصوص هدایت تیم باشگاهی بیمه رازی نیز خاطرنشان کرد: همانند سال قبل بیمه رازی در وزنه برداری یک تیم قدرتمند راهی مسابقات خواهد کرد و تا به امروز فقط با بهداد سلیمی و سهراب مرادی قرارداد بسته ایم. تا روزهای آینده نیز نفرات خود را برای حضور در لیگ برتر سال 97 جذب می کنیم.

602

کد خبر: 954720

وب گردی

وب گردی