مطهری:امضایم را پس نگرفتم

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تکذیب اخبار منتشر شده، اعلام کرد: بحث سوال از رئیس جمهور کماکان به قوت خویش باقی است و بنده هم امضایم را پس نگرفته ام.

علی مطهری نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با قدردانی از حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس،گفت: برای راهپیمایی روز قدس امروز، باید از مردم تشکر کرد بحمدالله حضور خیلی پرشوری داشتند و این نشان دهنده این است که شرایط کشور و جهان را خوب درک می کنند و به موقع عکس العمل نشان میدهند.

وی افزود: پیرامون انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس هم باید گفت که این اقدام آمریکا بواقع نتیجه عکس داد و افکار عمومی دنیا نیز به این مسئله واکنش منفی نشان داد و امروز فضا به نفع ملت فلسطین و بر علیه اسرائیل است .

وی در ادامه راهکار نهایی رهایی آزادی ملت فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی را اتحاد دولت های اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این مسئله مربوط به دنیای اسلام و انسانیت است و همه دولت های اسلام باید برای آزادی کامل فلسطین با هم متحد و مصمم باشند.

وی در ادامه در پاسخ به چرایی کاهش حد نصاب امضای نمایندگان از طرح سوال از رئیس جمهور، گفت: بعضی از نمایندگان بعد از توضیحات نمایندگان رئیس جمهور در کمیسیون ها و جلسات قانع شدند و امضایشان ر ا پس گرفتند و برخی هم قانع نشده و همچنان بر این مورد مصمم هستند.

وی تاکید کرد: بحث سوال از رئیس جمهور که درمورد در مورد موسسات مالی اعتباری بود همچنان به قوت خود باقی است ضمن آنکه بنده هم پای این برگه را امضا کرده ام و امضایم را هم پس نگرفته ام.

کد خبر: 954737

وب گردی

وب گردی