آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج برگزار شد

آیین تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج با حضور دکتر عبدالهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ،امام جمعه شهر خورموج و جمعی از مسئولین شهرستان دشتی در سالن جلسات واحد خورموج برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در آیین تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای منافع حرم اظهار داشت: امروز به واسطه مجاهدت‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و همراهی ملت بزرگ ایران، سر سفره انقلاب نشسته و از این نعمت بزرگ استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی شایستگی خود را برای نعمت انقلاب نشان داده و هر روز که از عمر پربرکت نظام اسلامی می‌گذرد به ارزش‌های نظام پایبندی بیشتری نشان می‌دهند که باعث عصبانیت دشمنان جمهوری اسلامی شده است.

عبدالهی عنوان کرد: با وجود نامناسب‌بودن هوا، ملت ایران در روز جهانی قدس با دهان روزه به ندای ولی خود لبیک گفته و همه یک صدا در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای بزرگ آفریدند که باعث شد دل مقام معظم رهبری و همه دلسوزان نظام را خوشحال و در خارج از کشور مورد توجه تمام ملت قرار گیرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز مرزهای ایدئولوژیک را در نوردیده و توانسته خود را به عنوان یک انقلاب انسانی که در کمک به همه مستضعفین و همه انسان‌های مظلوم که در دنیا تحت سیطره استکبار و مظالم قرار گرفته، خود را نشان دهد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: دانشگاه آزاد مولود انقلاب است و در یک زمانی پا به عرصه گذاشت که مثل خیلی از نهادها انقلابی و ملی، وجودش ضروری تشخیص داده شد و احساس به شکل گیری تاسیس و نهاد آموزش عالی در راستای پاسخ‌گویی به تقاضاها و مطالبات مردمانجام گرفت.

وی یادآور شد: از زمان شکل‌گیری دانشگاه آزاد تاکنون خدمات و برکات زیادی در پی داشته و امروز هیچ کس نمی‌تواند جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی را مورد تردید قرار دهد.

عبدالهی ادامه داد: در استان بوشهر با توجه به تغییرات مدیریتی که در ساختار کلان دانشگاه ایجاد شده مسئوولیت مضاعف و سنگین‌تری پیدا کرده‌ایم که قرار است کیفیت خدماتی که تاکنون ارائه شده با یک آسیب‌شناسی دقیق و انجام آمایش بهتر از گذشته به سرانجام برساند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان این که دانشگاه آزاد می‌تواند در زمینه اشتغال‌زایی نقش مهمی ایفا کند، تاکید کرد: در استان بوشهر برنامه‌های خوبی برای کیفی‌سازی و استاندارد سازی در دست داریم و با آمایش رشته ها، به دنبال این هستیم که توزیع عادلانه‌ای در سطح واحدهای دانشگاهی در استان ایجاد شود.

عبدالهی به تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج اشاره کرد و گفت: رئیس دانشگاه آزاد خورموج هشت سال خدمات ارزنده‌ای انجام داده و هر چند در این واحد چالش‌هایی وجود داشت اما توانست با نظم و انضباط خوب و رویکرد مثبت وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی با اعلام رضایت از کارکرد چمکوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج ، اظهار داشت: تغییرات طبیعی است و همانطور که هر تیمی نیروهای خوب خود را در زمین تغییر می‌دهد تا فرصت به دیگران دهد سعی می‌شود که از تجارب و اندوخته‌های چمکوری در استان بهره‌مند شویم.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی خورموج نیز در آئین گفت: در سال 1388 تقریبا 31 درصد سرمایه دانشگاه شامل هزینه های اداری و خدماتی می شد و امروز نزدیک به 10 سال است که هزینه‌های اداری و خدماتی دانشگاه به 9 درصد کاهش یافته است.

علیرضا چمکوری اظهار داشت: اگر در هشت سال موفقیتی به دست آوردیم به خاطر تک تک کارکنانی است که خون دل خوردند و زحمت کشیدند.

وی افزود: امروز سربلند و رو سفید از عهده مسئوولیتی بسیار خطیر برآمدم و امیدوارم رضایت خداوند بزرگ در ابتدا و در مرحله بعد مقام عظمای ولایت و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی فراهم کرده باشم.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج تصریح کرد: چنانچه توفیقی حاصل شده پس از الطاف حق تعالی، حاصل اعتماد مسئوولین و حمایت های بی ریغ، صادقانه، مسئولانه، متحدانه و دلسوزانه ایشان بوده است.

چمکوری با اشاره به تحقق برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی خورموج یادآور شد: همه کارکنان را با یک دید نگاه می کردم و مقاومت در برابر دادن امتیازات ویژه چه به صورت ویژه به کارکنان یا افراد سیاسی در شهرستان و با کرنش میانه‌ای نداشتم.

وی افزود: با فساد به جد برخورد کردم و اگر امروز مراسم تکریمی است و اگر از دید بعضی‌ها زود هنگام است ببینید از کجا نشات می‌گیرد ضمن این که فقط معتقد به تصمیم‌گیری اجرایی، اصل مشورت، تغییرات اصولی با حفظ کرامت انسان‌ها، ترویج اخلاق دینی و معیشت کارکنان بودم.

چمکوری گفت: علم‌محور، برنامه‌محور و کارشناس‌محور در کنار پالایش و چابک‌سازی دانشگاه، توجه به جایگاه ائمه جمعه، جماعات و حوزه‌های علیمه و توجه بنیادین به امر پژوهش داشتم و دغدغه های مسئوولین ارشد دانشگاه را هیچ وقت فراموش نکردم و به نقش سازنده اصحاب رسانه ایمان داشتم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خورموج نیز در این آئین گفت: امنیت، آسایش و توسعه امروز کشورمدیون خون پاک و مطهر شهداست.

اشکان معصومی افزود: آرزوی قبلی من این است که در یک فضای تعاملی مثبت بتوانیم بر مشکلاتی که در دانشگاه آزاد وجود دارد با تعامل و همدلی فایق آییم.

وی ادامه داد: افتخار می کنم در شهرستانی مشغول به خدمت شوم که شهدای گرانقدری تقدیم به اسلام کرده و اندیشمندان و ادیبان بزرگی را به جهان اسلام معرفی کرده است امیدواریم بتوانیم رسالت دانشگاه آزاد اسلامی را محقق کنیم.

معصومی تاکید کرد: 9 سال سابقه خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بوشهر در سمت های مدیر پژوهشی، معاونت آموزشی و دانشگاهی و مدیر کل دانشجویی بر عهده داشتم.

202

کد خبر: 954831

وب گردی

وب گردی