پاشازاده: ملی‌پوشان حوصله‌شان سر می‌رود، اینستاگرام را باز می‌کنند/ هنوز جنبه طنز نداریم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: متأسفانه ما هنوز جنبه فضای طنز را نداریم و خیلی زود جبهه می گیریم.

مهدی پاشازاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص اولین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل مراکش در جام جهانی 2018 روسیه که روز جمعه (25 خرداد) برگزار می شود، اظهار داشت: بازی اول همیشه سخت است مخصوصا در مسابقات بزرگی مثل جام جهانی که همیشه بهترین های دنیا در آن حضور دارند ولی از طرفی این بازیِ شانس ما برای صعود از گروه است. قطعا کادر فنی و بازیکنان همه تلاش خود را به کار می گیرند و شاهد بازی زیبایی خواهیم بود.

وی در خصوص پست اینستاگرامی امیر مهدی ژوله، طنزپرداز کشورمان و واکنش سردار آزمون و مهدی طارمی گفت: اول از همه اینستاگرام و فضای مجازی نه تنها معضل بازیکنان ما بلکه مشکل همه ایرانی ها شده است. متاسفانه ما فرهنگ پایینی در این خصوص داریم. از خواب که بیدار می شویم، اینستاگرام را باز می کنیم و فکر کنم بازیکنان تیم ملی هم در اردو وقتی حوصله شان سر می رود اینستاگرام را باز می کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: اینکه لباس پوشیدن بازیکنان ما در سطح جهان مثبت جلوه کرده، نکته خوبی است. امیر مهدی ژوله هم طنزپرداز و کارش شوخی کردن با اکثر مسائل است. متأسفانه ما هنوز جنبه فضای طنز را نداریم و خیلی زود جبهه می گیریم ولی به نظر من ژوله هم زیاده روی کرده است. طبیعی است وقتی هر شخصی از خط قرمزها رد می شود، مخاطبان صحبت هایش واکنش نشان دهند.

606

کد خبر: 954863

وب گردی

وب گردی