یک جنجال مجازی دردناک/ ملی‌پوشان در اینستاگرام چه می‌کنند؟

در فاصله 4 روز مانده به جام جهانی 2018 روسیه، ملی پوشان ایران در فضای مجازی خبرساز شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد به عنوان تیم دوم بعد از برزیل، بلیت حضور در جام جهانی2018 روسیه را از آن خود کند. این روزها در آستانه جام جهانی شور و هیجان خاصی بر کشورهای حاضر در این تورنمنت حاکم است. در این روزها غیرفوتبالی ترین افراد هم پیگیری این مسابقات مهم و حواشی آن هستند و تنور حمایت، عرق ملی، لطیفه و طنزپردازی ها هم در ایران داغ داغ است.

در فاصله 4 روز مانده به جام جهانی 2018 روسیه، ملی پوشان ایران در فضای مجازی خبرساز شده اند. روز گذشته امیر مهدی ژوله، طنزپرداز کشورمان بعد از حمایت های بی شمارش از تیم ملی و بازیکنان، این بار با عکس های آنها شوخی کرد. ژوله در صفحه شخصی خود با عکس بازیکنان فضایی فان ایجاد کرد که البته این موضوع خیلی به مزاج دو ملی پوش ما خوش نیامد.

مهدی طارمی و سردار آزمون، دو بازیکن ملی پوش واکنش های تندی به پست اینستاگرامی ژوله نشان دادن. در سوی مقابل بیش از نیمی از کاربران اینستاگرامی در ایران نسبت به این حرکت واکنش مثبت نشان دادند و تعداد معدودی به این پست اعتراض کردند. آنها اعتقاد داشتند در این برهه حساس تنها باید از تیم ملی حمایت کرد و ملی پوشان را به دور از حاشیه نگه داشت. البته حامیان ژوله معتقدند نمی توان به کسی که کارش طنز نویسی است خرده گرفت.

نکته جالب توجه سکوت رامین رضاییان است؛ بیشترین شوخی ژوله با این بازیکن لژیونر بود اما او تاکنون واکنشی از خود نشان نداده است؛ شاید رضاییان به درک فضای مجازی و فان بودن ماجرا رسیده و با سکوتش، حرفه ای گری خود را نشان می دهد؛ یا شاید سکوتش برای جلوگیری از حاشیه است.

اما کامنت های این دو بازیکن به احتمال زیاد فیکس جام جهانی حسابی پیشکسوتان و کارشناسان فوتبالی را عصبانی کرده است. حضور بازیکنان در فضای مجازی می تواند به روحیه آنها لطمه وارد کند، از پست سلبریتی ها که بگذریم، کاربران زیادی در این فضا حضور دارند که فعالیت زیادی هم دارند؛ آیا ملی پوشان با دیدن این اظهار نظرها هم واکنش نشان می دهند؟! اگر اینطور باشد در اردوی تیم ملی خبر خاصی نیست و آنها وقت خود را در فضای مجازی می گذرانند!

601

کد خبر: 954884

وب گردی

وب گردی