جلسه بعدی شورای شهر برای انتخاب شهردار نوشهر به بعد از تعطیلات موکول شد

رئیس شورای شهر نوشهر در رابطه با برگزاری جلسه شورای شهر برای انتخاب شهردار، گفت: در هفته جاری جلسه ای برای انتخاب شهرداری برگزار نخواهد شد و جلسه بعدی شورا برای این موضوع پس از تعطیلات عید فطر برگزار خواهد شد.

مهدی اسحاقی رئیس شورای اسلامی شهر نوشهر در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: برای انتخاب شهردار هنوز هیچ پیشرفتی در شورای شهر نداشته ایم.

وی تصریح کرد: در جلسه گذشته شورای شهر در رابطه با خصوصیاتی که شهردار باید داشته باشد از جمله بومی و غیربومی بودن و سابقه کاری که باید در شهرداری داشته باشد، بحث شد.

رئیس شورای شهر در پاسخ به این سوال که آیا گزینه ای برای تصدی شهرداری معرفی شده یا خیر، گفت: تاکنون هیچ گزینه ای برای تصدی شهرداری معرفی نشده است.

اسحاقی در رابطه با برگزاری جلسه بعدی شورای شهر برای انتخاب شهردار اظهار داشت: در هفته جاری جلسه ای برای انتخاب شهردار برگزار نخواهد شد، در نتیجه جلسه بعدی شورای شهر برای این موضوع به پس از تعطیلات موکول شده است.

به گزارش ایسکانیوز، مهرماه سال گذشته اعضای شورا طی 2 ماه کار مطالعاتی و با بیش از 300 ساعت نشست تخصصی از بین حدود 40 نفر کاندیدای تصدی شهرداری نهایتا مجید شعبان نژاد را انتخاب کردند.

تا پیش از روی کار آمدن شهردار جدید به گفته رئیس شورا شهرداری نوشهر نزدیک به 15 میلیارد تومان بدهی داشت.

شعبان نژاد پیش از نوشهر شهردار شهر سلمانشهر از توابع شهرستان عباس آباد بوده است.

در حال حاضر شهرداری نوشهر با سرپرستی رضا کاظم‌نژاد اداره می شود، وی پیش از این مسؤول دفتر فنی شهرداری نوشهر بوده و از نظر سنی بسیار جوان است.

901/900

کد خبر: 954971

وب گردی

وب گردی