3 رشته حذف شده از دانشگاه صداوسیما را بازگردانید/  صداوسیما قرارگاه مقدم مقابله با جنگ نرم است

جمعی از داوطلبان، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صداوسیما در نامه سرگشاده ای به وزیر علوم خواستار بازگشت 3 رشته حذف شده این دانشگاه از دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در ابتدای این نامه به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در بازدید از دانشکده صداوسیما اشاره شده است. ایشان در این بازدید فرمودند: «الان نبض صدا و سیما در این دانشکده شما دارد می زند. یعنی حقیقتا آنجایی که شما آقایان کار می کنید آینده صدا و سیما در حقیقت آنجا دارد شکل می گیرد. این شما هستید که بایستی این افرادی را که آنجا هستند چه کسانی که داخل سازمان هستند و چه کسانی که از بیرون می آیند اینها را جوری از لحاظ علمی و عملی باید تربیت کنید که اینها بتوانند صدا و سیمای ما را تبدیل کنند به همان چیزی که امام آرزویش را کردند. یعنی دانشگاه...».

در ادامه این نامه خطاب به وزیر علوم آمده است:

همانطور که مستحضرید در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال با وجود اهمیت دانشگاه صداوسیما در تامین نیروی متعهد و متخصص برای سازمان صدا وسیما 4 رشته (ارتباطات ، مدیریت رسانه،روزنامه نگاری،مهندسی برق مخابرات سیستم) از 9 رشته این دانشگاه حذف گردید که باعنایت و توجه ویژه ی حضرت عالی رشته روزنامه نگاری در اصلاحیه دوم مورخه 19 / 3 / 97 به رشته های این دانشگاه بازگردانده شد.

لکن هنوز 3 رشته مهندسی برق مخابرات سیستم، مدیریت رسانه و تحقیق در ارتباطات با وجود دستور صریح و تاکیدات حضرتعالی هنوز به دفترچه انتخاب رشته برنگشته و داوطلبان در بلاتکلیفی بسر می برند.

لذا باتوجه به اهمیت و همچنین نیاز سازمان صداوسیما در جهت برخورداری از نیروهای متخصص و مومن و انقلابی در این رشته ها و همچنین ارائه ی دروس و دوره های ویژه مطابق با نیاز سازمان صداوسیما، که بنا به فرموده مقام معظم رهبری قرارگاه مقدم و فعال مقابله با جنگ نرم است، لذا خواهشمند است دستور عاجل فرمایید اقدامات لازم جهت برگرداندن این سه رشته در دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد ناپیوسته 1397 انجام گیرد.

203

کد خبر: 954992

وب گردی

وب گردی