تحصیل در  کدام رشته ثروتمندتان می کند؟

آژانس کاریابی «آرون والیس» انگلستان روی 100 نفر از ثروتمندترین افراد جهان تحقیقی انجام داده است که نتایج این مطالعات نشان می‌دهد تحصیل در چه رشته و چه شغلی آنها را ثروتمند کرده است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، گزارشی که توسط آژانس کاریابی «آرون والیس» انگلستان در مورد 100 میلیاردر جهان منتشر شده نشان می‌دهد که 75 نفر از افراد ثروتمند مورد مطالعه در این تحقیقات دارای تحصیلات دانشگاهی هستند و از این 75 نفر، 22 نفر در رشته مهندسی تحصیل کرده‌اند.

از میان 75 نفر، 22 نفر در رشته مهندسی فارغ‌التحصیل شده‌اند و 20 نفر در رشته مدیریت بازرگانی، 16نفر امور مالی و اقتصاد، 10 نفر حقوق و هفت نفر علوم رایانه را به‌عنوان رشته تحصیلی خود در دانشگاه انتخاب کرده‌اند.

پردرآمدترین رشته‌های دانشگاهی که می‌توانند هزینه صرف شده در تحصیلات را به شما برگردانند، شامل مهندسی نفت با ۱۶۰ هزار دلار درآمد، متخصصان ریاضیات آماری با ۱۲۰ هزار دلار درآمد، مهندسی هسته‌ای با ۱۱۷ هزار دلار درآمد، مهندسی شیمی با ۱۱۶ هزار دلار و مهندسی هوافضا با ۱۰۹ هزار دلار درآمد می‌شوند.

براساس گزارش‌های منتشره، میلیاردر‌های جهان کار خود را برای اولین‌بار با انجام این مشاغل آغاز کردند:

40 نفر از آنها به‌عنوان فروشنده، 27 نفر از آنها به‌عنوان دلال سهام بورس‌، 15 ‌نفر از آنها به‌عنوان برنامه‌نویس، 12نفر آنها به‌عنوان مهندس و 6 نفر به‌عنوان تحلیلگر بازار وارد بازار کار شدند.

راب اسکات، مدیرعامل آرون والیس، گفت: «امروز ما شاهد آن هستیم که تقریبا همه افراد برتر در کسب‌وکار دارای تحصیلات دانشگاهی هستند و زمانی که فارغ‌التحصیل می‌شوند به درجه‌ای از توانایی رسیده‌اند که برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود آمادگی دارند.

کد خبر: 955005

وب گردی

وب گردی