اجرای  برنامه های شاد در قطب گردشگری شرق تهران  برای عید سعید فطر

شهردار منطقه 13  از برگزاری برنامه های شاد و مفرح در قطب گردشگری شرق تهران خبر داد و گفت:  معاونت فرهنگی و اجتماعی سعی دارد با برگزاری برنامه های شاد و مفرح در قطب گردشگری شرق تهران، فضای شاد و با نشاطی را در منطقه  به وجود آورد.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده، عید سعید فطر را یکی از مهم ترین جشن ها و اعیاد مسلمانان و عید شکرگزاری از پروردگار دانست و افزود: مسلمانان روزه دار که ماه رمضان را به روزه داری به پا داشته و از خوردن و آشامیدن و بسیاری از کارهای مباح دیگر امتناع ورزیده اند، پس از گذشت ماه رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را از خداوند می طلبند، اجر و پاداشی که خود خداوند به آنان وعده داده است.

وی با بیان اینکه منطقه 13 در آستانه بزرگترین عید مسلمانان ، حال و هوای ویژه ای داشته و مردم خود را برای عید و آئین های زیبای آن آماده می کنند گفت: در همین رابطه شهرداری منطقه 13 نیز برنامه های متنوعی ای را برای این ایام در نظر گرفته است تا در شادی شهروندان سهیم و شریک باشد.

وی ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن عید فطر و با توجه به لزوم فضاسازی به مناسبت این عید بزرگ در محلات این منطقه با استفاده از بنرهای تبریک و ریسه های چراغ رنگی و پارچه ای فضاسازی ویژه ای صورت می گیرد.

شهردار منطقه گفت: همچنین نیروهای خدماتی نیز با برنامه ریزی منظم خیابان های منطقه را پاکیزه می کنند تا شهر بیشتر حال و هوای این روزهای مبارک را داشته باشد.

وی گفت: مقدمات و هماهنگی ها برای برگزاری یکپارچه نماز جماعت روز عید فطر در سراسر منطقه صورت گرفته تا همه شهروندان بتوانند به راحتی در این نماز باشکوه شرکت کنند.

700

کد خبر: 955024

وب گردی

وب گردی