اهداف من در سفر اروپا محقق شد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به سفر اخیر به آلمان، فرانسه و انگلیس گفت: «تمرکزم روی تجاوزگری ایران در منطقه به ویژه تلاش‌هایش برای استقرار حضور نظامی در سوریه بود و رهبران (سه کشور اروپایی) با هدف اصلی من موافق بودند».

به گزارش ایسکانیوز، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اولین جلسه کابینه این رژیم پس از بازگشت از سفر به آلمان، فرانسه و انگلیس، باز هم علیه ایران اظهارنظر کرد.

به گزارش «عاروتص شوع»، بنیامین نتانیاهو گفت: «هفته گذشته من به اروپا سفر کردم و با سه رهبر اصلی اروپا صحبت کردم: آنگلا مرکل صدراعظم المان، امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه و ترزا می نخست‌وزیر بریتانیا».

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس ادامه داد: «تمرکز من روی تجاوزگری ایران در منطقه ما، آخرین تحولات در منطقه ما و مهم‌تر از هر چیز، تلاش‌های ایران برای حضور و استقرار نظامی در سوریه بود».

وی مدعی شد: «رهبران (این سه کشور اروپایی) با هدف اصلی تعیین شده توسط من که ایجاد یک توافق بین‌المللی گسترده مبنی بر اینکه ایران باید از کل و تمام سوریه خارج شود، بوده، توافق داشتند».

نتانیاهو افزود: «این هدف من از سفر (به اروپا) بود و تا حد زیادی به هدفم دست یافتم. اگرچه خروج ایران از سوریه، یک فرایند طولانی مدت است اما اعتقاد دارم که اگر شما هدف گذاری کنید و بدانید که مسیر حرکتان به چه سمتی است، شما فرصت بیشتری برای رسیدن به هدفتان خواهید داشت».

305

کد خبر: 955043

وب گردی

وب گردی