استاندار خراسان رضوی: ترامپ همواره با اسلام دشمنی داشته است

استاندار خراسان رضوی با اشاره به شرایط حساس کشور و جهان اسلام به ویژه با روی کار آمدن رئیس جمهور نابخرد آمریکا،گفت: ترامپ همواره با اسلام دشمنی داشته است و نماد آن تغییر سفارت کشورش از تلاویو به بیت المقدس است.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا رشیدیان در دیدار با تعدادی از علمای استان با تاکید بر اینکه مدیران در دستگاه های اجرایی برای توفیق خدمت بهتر به مردم نیازمند دعای خیر و نصایح عالمان دینی هستند افزود: در شرایطی که دشمنان از طرق مختلف به ویژه شبکه های مجازی سعی در ایجاد اختلاف و شبهه افکنی بین مردم دارند، نقش علما برای تبیین موضوع و رفع شبهات تعیین کننده است.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی کارآمدی و کارایی لازم برای حل مشکلات مردم و جامعه را دارد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به شرایط حساس کشور و جهان اسلام به ویژه با روی کار آمدن رئیس جمهور نابخرد آمریکا،افزود: ترامپ همواره با اسلام دشمنی داشته است و نماد آن تغییر سفارت کشورش از تلاویو به بیت المقدس است.

رشیدیان ادامه داد: آمریکا از هیچ اقدام مذبوحانه ای برای فشار به ملت ایران کوتاهی نمی کند و به فرموده رهبر معظم انقلاب ستاد جنگ خود را از وزارت خزانه داری خود دنبال می کند.

وی گفت: به دنبال فشارهای اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران، با اتخاذ تدابیر اقتصادی از تحمیل فشار مضاعف به مردم جلوگیری شد که تامین کالاهای اساسی و تامین ارز مورد نیاز کشور از سوی دولت برای جلوگیری از افزایش غیر متعارف قیمت ها در بازار از این تدابیر است.

استاندار خراسان رضوی افزود: با وجود همه کارشکنی های دشمنان، حجم صادرات و واردات استان در سه ماه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت سال قبل افزایش داشته و 17 درصد اشتغال کشور معادل حدود 124 هزار فرصت شغلی در این استان محقق شده است.

رشیدیان گفت: با وجود اقدامات موثر در حوزه اشتغال و کارآفرینی، هم اکنون 260هزار نفر جویای کار در خراسان رضوی وجود دارد که با توجه به ظرفیت های بی نظیر و موجود باید برای رفع این چالش برنامه ریزی شود.

901/900

کد خبر: 955061

وب گردی

وب گردی