بازدید استاندار اردبیل از مراکز خرید گندم بیله سوار

استاندار اردبیل در سفر به شهرستان بیله سوار از مراکز خرید گندم بازدید کرد و گفت: 12 مرکز خرید در این شهرستان ، مشغول خرید محصولات کشاورزی هستند.

به گزارش ایسکانیوز، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل اظهار داشت: تاکنون 70 هزار تن محصول گندم و 3 هزار و 200 تن محصول کلزا از کشاورزان خریداری شده است.

وی همچنین از اکیپ مستقر مدیریت بحران در 7 نقطه از شهرستان برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی مزارع کشاورزان بازدید کرد.

استاندار اردبیل در ادامه در بازدید از طرح هزار هکتاری آبیاری تحت فشار در بخش جعفرآباد تصریح کرد: سهم مشارکت دولت در این طرح 85درصد و سهم کشاورزان بهره بردار نیز 15 درصد می باشد و برای توسعه این طرح 26میلیارد تومان هزینه می شود.

در ادامه سفر استاندار اردبیل به شهرستان بیله سوار استاندار از گمرک و پایانه مرزی بیله سوار نیز بازدید کرد.

بهنام جو در این بازدید گفت: براساس آمار صادرات از گمرک بیله سوار طی دوماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش پولی 21% افزایش و از لحاظ وزن نیز 73%افزایش داشته و تعداد اقلام صادراتی از این گمرک نیز 92% افزایش داشته است.

استاندار در ادامه از پارک نرگس تپه بیله سوار بازدید کرد و افزود: تسهیلات اولیه برای تجهیز و تکمیل پارک تپه نرگس به شرط ارائه طرح پیشنهادی درآمدزا در اختیار شهرداری بیله سوار قرار گیرد.

901/900

کد خبر: 955064

وب گردی

وب گردی