خبر جدید درباره سهام عدالت اموات

از هفته نخست تیرماه شرایط و جزئیات نحوه انتقال سهام سهام عدالت متوفیان به وراث قانونی و چگونگی ثبت شماره شبای آنان به منظور برخورداری از سود اطلاع رسانی می شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ از 20 فروردین ماه سال 96 تا به امروز این امکان در سامانه سهام عدالت فراهم گردیده است که مشمولان با ورود به این سامانه و درج شماره شبای حساب بانکی خود از سود سال مالی 95 شرکت های سرمایه پذیر برخوردار شوند.

بر این اساس در این مدت بیش از 42میلیون نفر از مشمولان به سامانه سهام عدالت مراجعه و خدمت دریافت کرده اند که در این میان حدود 38میلیون و 800 هزار نفر تا کنون سود سهام عدالت خود را به طور کامل دریافت کرده اند و سود اختصاص یافته به این دسته از مشمولان مبلغ حدود 3هزار و 200میلیارد تومان بوده است.

این در حالی است که همه مشمولانی که تا ششم اردیبهشت ماه سالجاری اقدام به ثبت شماره شبای خود در سامانه سهام عدالت کرده اند سود خود را به صورت کامل دریافت و تسویه حساب کرده اند و بقیه مشمولانی که از این تاریخ و تا پایان خرداد ماه 97 شماره شبای حساب بانکی خود را در این سامانه ثبت کرده و یا خواهند کرد نیز از نیمه اول تیرماه امسال سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد.

همچنین لازم به ذکر است که تا کنون حدود 39 میلیون و 400 هزار نفر شماره شبای بانکی خود را به این سامانه وارد کرده‌اند.

گفتنی است همانگونه که سازمان خصوصی سازی قبلا اعلام کرده بود از هفته نخست تیرماه نیز از سوی این سازمان شرایط و جزئیات نحوه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث قانونی و چگونگی ثبت شماره شبای آنان به منظور برخورداری از سود اطلاع رسانی خواهد شد.

401

کد خبر: 955091

وب گردی

وب گردی