ایتالیایی‌ها برای پتروشیمی غدیر گواهینامه‌های مدیریتی صادر کردند

شرکت IMQ ایتالیا برای پتروشیمی غدیر گواهینامه‌های سری ۱۰۰۰۰ و جاری‌سازی نظام مدیریت ارتباط با مشتریان صادر کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از تاپیکو، شرکت IMQ ایتالیا برای پتروشیمی غدیر گواهینامه‌های سری ۱۰۰۰۰ و جاری‌سازی نظام مدیریت ارتباط با مشتریان صادر کرد.

امین بیانک مدیرعامل پتروشیمی غدیر درباره اخذ گواهینامه‌های جدید بین‌المللی، گفت: گواهینامه یاد شده شامل ایزو ۱۰۰۰۱ تحت عنوان راهنمای قواعد رفتاری در سازمان‌ها، ایزو ۱۰۰۰۲ تحت عنوان رسیدگی داخلی به شکایات در سازمان‌ها و ایزو ۱۰۰۰۴ راهنمای پایش و اندازه گیری رضایت مشتری هستند که در شرکت پتروشیمی غدیر پیاده سازی شده است.

بیانک با بیان اینکه ارزیابی و سیستم‌های بررسی عملکرد ممیزان ارزشمند و تاثیر گذار است، افزود: در شرکت پتروشیمی غدیر به کار تیمی اعتقاد راسخ داریم و توانسته ایم با تکیه بر توان جمعی پرسنل کار بزرگی انجام دهیم.

این مقام مسئول با اعلام اینکه در دو سال گذشته با وجود مواجه شدن با مدت زمان نزدیک به دو ماه خواب کارخانه که از میزان متعارف بیشتر بوده است و بیشتر مواقع این مشکل به خاطر شرایط منطقه ویژه و تامین خوراک از مجموعه‌های دیگر به پتروشیمی غدیر تحمیل شده است، اظهار داشت: در این شرایط توانستیم از ظرفیت اسمی تولید کارخانه عبور کنیم و این امر ارزشمند جز با تکیه بر توان جمعی پرسنل محقق نمی شد.

گفتنی است، پتروشیمی غدیر از ظرفیت تولید سالانه 270 هزار تن PVC و VCM برخوردار بوده که خوراک این مجتمع پتروشیمی در منطقه ماهشهر شامل کلر و اتیلن از مجتمع های پتروشیمی اروند و مارون تامین می‌شود.

402

کد خبر: 955188

وب گردی

وب گردی