«کانال کمیل» در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان

با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، «کانال کمیل» در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان فضاسازی شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ رضا جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان گفت: به مناسبت سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه قرار بر این شد که علاوه بر برگزاری یادواره با حضور «جواد تاجیک»، بخشی از مناطق عملیاتی دانشگاه پیاده و اجرا شود و فرهنگ ایثار و شهادت را بین همه دانشجویان تبدیل به یک گفتمان کنیم.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد این بار راهیان نور را به فضای دانشگاه کشاند و کانال کمیل را به عنوان یک منطقه عملیاتی با شهدای شاخص، هدف قرار داد.

جعفری با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نشر سبک زندگی شهدایی یکی از مهمترین اهداف انقلاب است گفت: کانال کمیل در طول مدت یک هفته ای که در دانشگاه پابرجا بود توانست اثر گذاری خوبی داشته باشد و دانشجویان با این فرهنگ انس بیشتری گرفتند.

وی افزود: بسیج دانشجویی در دانشگاه به عنوان مرجعی که یکی از وظایفش ترویج همین فرهنگ ایثار و شهادت است باید چنین برنامه هایی که جامعه هدف بیشتری دارد با جدیت و پشتکار بیشتری پیگیری کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان عنوان کرد: هدف ما در دانشگاه آزاد اسلامی این است که بتوانیم در حد توان تمام فعالیت های خود را با سبک زندگی شهدایی مانوس کنیم؛ زیرا این فرهنگ اینقدر غنی است که تمام جوانب را در بر میگیرد و اگر تبدیل به یک گفتمان شود ثمرات بسیاری خواهد داشت.

203

کد خبر: 955220

وب گردی

وب گردی