نفرزاده: عملکرد فنی والیبال ضعیف بود/ کولاکوویچ چشمش را روی جوانان بست

کارشناس والیبال گفت: بازیکنان جوان با استعداد بیشتری داشتیم که می توانستند در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشند لما سرمربی تیم ملی از آنها چشم پوشی کرد.

فرهاد نفرزاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های جهان اظهار داشت: به نظر من عملکرد بلندقامتان ایران از نظر امتیازی متوسط بوده ولی از لحاظ فنی عملکرد نسبتا ضعیفی داشتیم و نتوانستیم توانایی های خودمان را به درستی نشان دهیم.

وی افزود: از اتفاقات عجیب در این دوره از لیگ ملت ها، باخت ما مقابل ژاپن بود که روی غافلگیری رخ داد. البته نشان از برتری ژاپن نداشت بلکه ما با برنامه ای درست و حساب شده مقابل این تیم قرار نگرفتیم. در مجموع عملکرد ایگور کولاکوویچ (سرمربی تیم ملی والیبال ایران) در این دوره از مسابقات متوسط بوده است. ما بازیکنان جوان با استعداد بیشتری داشتیم که می توانستند در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشند اما سرمربی تیم ملی از آنها چشم پوشی کرد.

کارشناس والیبال در خصوص انتخاب جهانگیر سید عباسی به عنوان سرمربی تیم ملی ب گفت: این نظریه درست است که این فرد چند سال تیم نداشته است. سید عباسی تجربه بازی های جهانی و بین المللی را ندارد و نمی تواند به درستی در این مسابقات، تجربیات خود را به بازیکنان منتقل کند.

602

کد خبر: 955303

وب گردی

وب گردی