ترکاشوند: باید بیشتر به کولاکوویچ زمان داد/ انتخاب سیدعباسی را به فال نیک می‌گیرم

ملی‌پوش سابق والیبال ایران گفت: کولاکوویچ در حال شناخت پیدا کردن از بازیکنان ما است و هنوز نیاز به زمان دارد تا بتواند اندیشه های خود را در تیم ملی پیدا کند.

محمد ترکاشوند در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در 3 هفته نخست لیگ ملت های جهان اظهار داشت: در هر هفته از بازی ها فقط یک برد داشتیم و حتی در 2 هفته اول، بازی های خوبی از خود به نمایش نگذاشتیم و به ژاپن هم نتیجه را واگذار کردیم. البته در هفته سوم بازی ها به خودمان آمدیم و چین را مقتدرانه شکست دادیم و مقابل برزیل با استفاده از جوانان با استعداد خود، عالی بازی کردیم.

وی ادامه داد: در هفته سوم لیگ ملت ها شاهد انگیزه بالا و روحیه جنگندگی بسیار خوبی بودیم و بازیکنانمان بسیار متحد و یکدل بودند، حتی در بازی مقابل روسیه بسیار پایاپای و خوب ظاهر شدیم. در این دوره از رقابت ها استفاده از جوانان به خصوص در بازی مقابل برزیل بسیار درست و حساب شده بود و این نشان دهنده این نکته است که پشتوانه خوبی برای تیم ملی والیبال در آینده خواهیم داشت. امیدوارم که این روند تداوم داشته باشد و شاهد تکرار موفقیت ها باشیم.

ملی‌پوش سابق والیبال ایران در ادامه تصریح کرد: باید در آمریکا بتوانیم 2 بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا همچنان شانس صعود به مراحل بالاتر را داشته باشیم. من اعتقاد دارم مردان والیبال ایران می توانند در تهران، هر 3 بازی خود را با برد پشت سر بگذارند.

ترکاشوند در خصوص عملکرد ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: استفاده از جوانان و پوست اندازی در تیم ملی به درستی صورت می گیرد، البته بهتر بود سرمربی تیم ملی، لیگ برتر ایران را از نزدیک دنبال می کرد اما در مجموع کولاکوویچ در حال شناخت پیدا کردن از بازیکنان ما است و هنوز نیاز به زمان دارد تا بتواند اندیشه های خود را در تیم ملی پیدا کند و باید به او زمان داد.

وی در خصوص انتخاب جهانگیر سید عباسی به عنوان سرمربی تیم ملی ب تصریح کرد: والیبال ایران رشد کرده و همراه با آن مربیانش هم بسیار پیشرفت کرده اند. مربیان ایرانی با تاکتیک های روز دنیا آشنایی کامل دارند. باید این انتخاب را به فال نیک گرفت و از او و کادر فنی اش حمایت کرد تا منجر به نتیجه گرفتن شود.

602

کد خبر: 955326

وب گردی

وب گردی