بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از روند برگزاری امتحانات

همزمان با شروع امتحانات پایان ترم نیمسال دوم 96-97، دکتر سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور در جلسه امتحان از روند برگزاری امتحانات بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، صبح امروز دکتر سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر ابراهیم بلالی، رئیس دانشکده علوم و فناوریهای نوین با حضور در جلسه امتحان از روند برگزاری امتحانات بازدید کردند.

در این بازید دکتر ابطحی ضمن تشکر از زحمات عوامل اجرایی روند برگزاری امتحانات را مطلوب دانسته و بر برنامه ریزی دقیق و منظم در برگزاری امتحانات تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با بیان اینکه سعی شده است تمامی امکانات لازم به منظور برگزاری هر چه بهتر امتحانات فراهم گردد گفت: «یکی از رسالتهای مهم علمی و فرهنگی در دانشگاه برگزاری منظم و سالم امتحانات می باشد و مسولین موظفند تا در این راستا برنامه ریزی دقیق و همه جانبه ای انجام دهند.»

شایان ذکر است امتحانات پایان ترم دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از روز شنبه 19 خردادماه آغاز و تا 11 تیرماه ادامه دارد.

کد خبر: 955334

وب گردی

وب گردی