دلیل صدور حکم تعطیلی برای کارخانه آجر در اهواز

رئیس اداره حقوقی اداره کل استاندارد استان خوزستان گفت: یک کارخانه تولید آجر در اهواز از سوی این اداره کل حکم تعطیلی دریافت کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره کل استاندارد خوزستان، مرضیه دهدشتی زاده اظهار کرد: تولید کالای مرغوب و با کیفیت رمز ماندگاری تولیدکنندگان در بازار است و با توجه به اهمیت موضوع، این اداره کل همکاری لازم با واحدهای تولیدی و خدماتی در این خصوص را در اولویت های کاری خود قرار داده و در صورت مشاهده عدم رعایت ضوابط کیفی و استانداردها با واحدهای متخلف برخورد قانونی را صورت خواهد داد.

وی افزود: طی بازرسی های به عمل آمده توسط کارشناسان و بازرسان این اداره کل از کارخانه تولید آجر واقع در شهرستان اهواز که بدون داشتن پروانه استاندارد اقدام به تولید و عرضه محصول مغایر استاندارد می کرد، محصولات این کارخانه توقیف و در راستای اجرای ماده ۹ قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد.

دهدشتی زاده بیان کرد: پس از طی مراحل قانونی از سوی دایره حقوقی این اداره کل، حکم پلمب و تعطیلی این واحد متخلف تا زمان اخذ پروانه استاندارد توسط اداره تعزیرات حکومتی اهواز صادر و ابلاغ شد.

رئیس اداره حقوقی اداره کل استاندارد استان خوزستان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کالای فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پائین تر از حد استاندارد، مراتب را با تلفن ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

900

کد خبر: 955369

وب گردی

وب گردی