برگزاری ۱۵ دوره آموزشی تابستانه در حوزه علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری

واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، ۱۵ دوره آموزشی تابستانه در حوزه علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری برگزار می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد علوم و تحقیقات، گروه علوم ارتباطات و دانش‌‌شناسی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، ۱۵ دوره آموزشی تابستانه در حوزه علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری برگزار می‌کند.

این دوره‌ها توسط اعضای هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات از جمله دکتر افسانه مظفری سرپرست گروه علوم ارتباطات و دانش‌شناسی، دکتر فهیمه باب‌الحوائجی، دکتر فاطمه نوشین‌فرد و دکتر صدیقه محمد اسماعیل ارائه می‌شوند.

ویراستاری و مدیریت اخبار، مهارت‌های ارتباطی و فن‌بیان، ارتباطات و پیکربندی کلام، روش‌های پیدا کردن کسب و کار در فضای مجازی، استراتژی‌های علم‌سنجی، برنامه‌سازی رادیویی با توجه به تئوری‌های رسانه و نحوه مدیریت یک پرونده رسانه‌ای از جمله دوره‌هایی است که در تابستان ۹۷ از سوی گروه علوم ارتباطات و دانش‌شناسی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

علاوه بر این، نرم‌افزارهای تخصصی حوزه ارتباطات و دانش‌شناسی نیز در این دوره ارائه می‌شود.

شرکت در این دوره‌ها برای فارغ‌التحصیلان، کارشناسان، بخش‌های اطلاعات و داده و علم‌سنجی سازمان‌ها، مدیران بانک اطلاعات، مدیران و کارشناسان رسانه و فضای مجازی، تولیدکنندگان محتوا و عموم علاقمندان به حوزه‌های ارتباطات و علم‌سنجی که آشنایی پایه‌ای با این حوزه دارند، مفید است.

این دوره‌ها از ۱۵ تیر ماه ۹۷ به صورت فشرده برگزار می‌شوند.

لینک ثبت‌نام در این دوره‌ها از هفته اول تیر ماه بر روی وب سایت واحد علوم و تحقیقات به نشانی Srbiau.ac.ir قرار می‌گیرد.

202

کد خبر: 955376

وب گردی

وب گردی