یک مشت ستاره در رادار میلان

تیم فوتبال میلان گزینه های زیادی را برای خط حمله خود زیر نظر دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، داستان از جایی آغاز شد که میرابلی اعلام کرد برای فصل 19-2018 میلان یک مهاجم بزرگ در اختیار خواهد داشت. از آن لحظه، گمانه زنی ها برای پیدا کردن نام این مهاجم آغاز شد و تا به حال، گزینه های زیادی مطرح شده اند.

در این بین نام آلوارو موراتا و رادامل فالکائو بیشتر از سایرین به چشم می خورد. اگر تیبو کورتوا قصد جدایی از چلسی را داشته باشد، با توجه به نیاز آنها به یک دروازه بان و علاقه روسونری به موراتا، معاوضه این دو دور از ذهن نخواهد بود.

در سمت دیگر خبرنگاران نزدیک به باشگاه میلان، از ایموبیله هم نام می برند. آنها باور دارند لوتیتو همه کار خواهد کرد تا آقای گل فصل گذشته سری آ را حفظ کند. دستمزد موراتا می تواند باعث توقف مذاکرات شود. گزینه بعدی گتوزو و میرابلی، خرید فالکائو از موناکو است. ژرژ مندس که رابطه خوبی با سران دیاولو دارد، می تواند همه چیز را هموار کند.

همچنین سفر گتوزو به روسیه برای تماشای بازی ها، نام تیمو ورنر را بر سر زبان ها می آورد. میلان بسیار به او علاقمند است و قیمت وی را هم مناسب می داند. در حال حاضر او 50-60 میلیون یورو ارزش دارد که با توجه به درخشش احتمالی در جام جهانی، این مبلغ افزایش خواهد یافت.

606

کد خبر: 955384

وب گردی

وب گردی