ابلاغ بخشنامه گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ بخشنامه گروه های آموزشی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: با توجه به جایگاه و اهمیت گروه های آموزشی در نظام واحدهای دانشگاهی در جهت بازنگری و شفاف سازی شرح وظایف، نحوه تصمیم گیری و روش انتخاب مدیران گروه های آموزشی، آیین نامه قبلی به طور جامع بازنگری شد.

وی افزود: بعد از بررسی، نظرخواهی و تصویب در شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی این بخشنامه پس از تأیید دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به ابلاغ رسید.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: در این بخشنامه بعد از تعریف ساختار گروه متشکل از حداقل 5 نفر از اعضای هیأت علمی متخصص در یک رشته، شرایط و شرح اختیارات شورای گردهمایی آموزشی، شرایط احراز و نحوه انتخاب مدیر گروه های آموزشی برای دوره های دو ساله مطرح شده است.

دکتر رهایی ادامه داد: در این بخشنامه ساعت موظفی اعضا و میزان معافیت، نحوه حضور و شرح وظایف مدیران گروه ها ذکر شده است.

وی تأکید کرد: واحدهای دانشگاهی از تابستان امسال (1397) برنامه انتخاب مدیران گروه های آموزشی را طبق مصوبه اخیر برنامه ریزی کنند تا با انتخاب این افراد و تشکیل منظم جلسات گروه های آموزشی، گام بزرگی در جهت ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و نظارت بر امور برداشته شود.

202

کد خبر: 955468

وب گردی

وب گردی