اعلام زمان آخرین مهلت استفاده از تسهیلات روستایی و اشتغال فراگیر

معاون اقتصادی استانداری ایلام گفت: فرصت جذب تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی رو به پایان است و باید در رسیدگی به پرونده ها سرعت بیشتری اعمال شود.

به گزارش ایسکانیوز، ایوب درویشی روز سه شنبه در نشست شورای اشتغال استان اظهار کرد: آخرین مهلت استفاده از تسهیلات روستایی و اشتغال فراگیر تا پایان تیرماه سال جاری است.

وی تاکید کرد: کمیته های فنی شهرستان ها و دستگاه های اجرایی نسبت به جذب بیشتر تسهیلات اشتغالزا که دارای کیفیت و کمیت مناسب هستند، اقدام کنند.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: کمیته نظارت برای پیگیری مستمر و به سرانجام رساندن این طرح ها بر اساس آئین نامه تشکیل شده و در طول مسیر پرداخت آن نظارت دارد تا این طرح ها بدون انحراف و منجر به اشتغال پایدار شوند.

درویشی افزود: ۹۵۳۶ طرح در سامانه کارا تاکنون ثبت نام کرده اند که ۱۴۴۶ طرح در کمیته نهایی تصویب شده اند.

معاون استاندار ایلام ابراز داشت: مبنا برای همه دستگاه های اجرایی و بانک ها همین سامانه است و به منظور تحلیل محتوای این سامانه و آسیب شناسی طرح های ثبت نام شده به صورت هفتگی نشست های شورای اشتغال در استان تشکیل می شود.

وی بر تعیین تکلیف شدن پرونده های در دست بررسی تاکید کرد و افزود: دستگاه های تخصصی ارزیابی کلی از طرح ها را انجام دهند و با حفظ عدالت در تقدم و تاخر طرح ها، پروژه های دارای توجیه و با کیفیت را معرفی و حمایت کنند.

کد خبر: 955494

وب گردی

وب گردی