ترکیب تیم ملی کاراته در بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص شد

سیدشهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان ترکیب چهار نفره این تیم برای اعزام به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سیدشهرام هروی با اعلام حضور امیر مهدی‌زاده در وزن 60-، بهمن عسگری در وزن 75-، ذبیح‌اله پورشیب در وزن 84- و سجاد گنج‌زاده در وزن 84+ کیلوگرم در بازی‌های آسیایی گفت: این نفرات براساس عملکرد آنها در رقابت‌های برون مرزی و ارزیابی درون اردویی مورد توجه قرار گرفتند، ضمن اینکه در این گزینش عنصر تجربه نیز مدنظر کادر فنی قرار گرفت.

وی گفت: خوشبختانه کاراته ایران به درجه‌ای از سطح فنی فنی رسیده است که در هر وزن چند ستاره دارد که می‌توانیم به طور همزمان دو یا سه تیم ملی داشته باشیم.

هروی افزود: در جلسات متعددی که با کادر فنی داشتیم سرانجام به این نتیجه رسیدیم نفراتی را انتخاب کنیم که علاوه بر عملکرد خوب‌شان در میادین مختلف تجربه کافی برای حضور در بازی‌های حساس و مهم را داشته باشند.

سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی اردن نیز گفت: تصمیم بر این شد که بتوانیم از تمام ظرفیت‌های‌مان در رقابت‌های قاره‌ای استفاده کنیم، بنابراین کادر فنی تصمیم گرفت در وزن 75- کیلوگرم از بهمن عسگری، در وزن 84- کیلوگرم مهدی خدابخشی و در وزن 84+ کیلوگرم صالح اباذری در مسابقات اردن استفاده کند که مجید حسن‌نیا با رضا روشن، امیر مهدی‌زاده با محمد شایگان، هامون درفشی‌پور با امیررضا میرزایی برای حضور در مسابقات آسیایی اردن روز 27 خرداد ماه انتخابی خواهند زد.

وی ادامه داد: ترکیب کومیته تیمی در مسابقات آسیایی اردن نیز متشکل از ذبیح‌اله پورشیب، سامان حیدری، بهمن عسگری، سجاد گنج‌زاده، مهدی خدابخشی و صالح اباذری خواهد بود. ضمن اینکه با پیکار انتخابی علی‌اصغر آسیابری و کیوان بابان یک کاراته‌کا به‌عنوان یار هفتم به ترکیب کومیته تیمی اضافه می‌شود. همچنین سعید احمدی، سیدعلی کریمی، مهدی عاشوری و مهدی قراری‌زاده به اردوی ششم دعوت می‌شوند. ضمن اینکه ابراهیم حسن بیگی با هماهنگی با کادر فنی به دلیل مشکلات شخصی از حضور در ادامه اردوهای آماده‌سازی انصراف داد و امیدوارم هر چه زودتر مشکلات این قهرمان حل شود.

602

کد خبر: 955519

وب گردی

وب گردی