«آر یو والیبال» بهترین فیلم جشنواره رومانی شد

فیلم کوتاه «آر یو والیبال» برنده 4 جایزه از جشنواره (BUCHAREST SHORTCUT CINEFEST) رومانی شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، جوایز بخش بهترین تدوین، بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه جشنواره (BUCHAREST SHORTCUT CINEFEST) به «آر یو والیبال» رسید.

این جشنواره با هدف توجه به سینمای مستقل بین المللی و ترویج تحقیق و توسعه ابزارهای جدید بیانگرایی از طریق سینما به عنوان هنر در بین مخاطبان گوناگون، به صورت ماهانه در رومانی برگزار می شود.

اسماعیل علیزاده که به نمایندگی از تیم «آر یو والیبال» در این جشنواره حضور داشت، جایزه بهترین تدوین ماه آپریل این جشنواره را برای این فیلم بدست آورد.

وی پیش از این برای تدوین فیلم «آر یو والیبال» موفق به دریافت دو جایزه داخلی دیگر شده است.

فیلم کوتاه «آر یو والیبال؟!» درباره گروهی پناهجوی عرب زبان است که به مرزهای یک کشور انگلیسی زبان می رسند. مرز بسته است و هر روز پناهجویان با سربازهای مرزی درگیر می شوند تا اینکه چند کودک راه را برای ارتباط این دو گروه باز می کنند.

این فیلم کوتاه تاکنون جوایز بسیاری در جشنواره هایی چون فیلم میلان و ماترای ایتالیا، دیپلم افتخار و مدال ایسفا را کسب کرده است.

در این فیلم هنرمندانی چون نعیم شیخ محبوبی، یاسمین صلحی، حامد ندری، ابراهیم عموره، مهدی حسینی و محسن داداش زاده ایفای نقش می کنند.

فیلم کوتاه داستانی «آریو والیبال؟» به نویسندگی و کارگردانی محمد بخشی و تهیه کنندگی نیما ربیعی و مشاور فیلم احمد شجاعیان تولید شده است.

500

کد خبر: 955524

وب گردی

وب گردی