رتبه 3 علوم انسانی: ثبات مداوم  در مطالعه رمز موفقیت در کنکورم بود

رتبه 3 کنکور گروه علوم انسانی گفت: با اینکه زیاد درس نمی خواندم؛ اما مداومت در مطالعه طی دوسال مهم ترین دلیل موفقیت ام بود.

علی مهرایی رتبه 3 کنکور گروه علوم انسانی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره روزهایی پایانی کنکور و رموز موفقیت خود در کنکور گفت: امسال به دلیل قرار گرفتن دو هفته پایانی کنکور در ماه مبارک رمضان درس خواندن سخت تر است و پارسال در دو هفته آخر قبل از کنکور یک دور همه کتاب ها را خواندم که همه مطالب را دوره کرده باشم و مرور آخر فقط برای کم کردن استرس است ،تا قبل از عید روزی 5 ساعت مطالعه داشتم اما بعد از عید روزی 8 ساعت به طور مداوم درس می خواندم.

رتبه 3 کنکور گروه علوم انسانی افزود:در هفته های آخر در آزمون های جامع شرکت می کردم ولی کلاس کنکور نمی رفتم و استفاده از کلاس کنکور واقعا بستگی به مدرسه ، شیوه و نحوه تدریس در مدرسه دارد و مدرسه ما از سطح علمی بسیار خوبی برخوردار بود که نیازی به کلاس کنکور نداشتم.

دانشجوی حقوق دانشگاه تهران در ادامه تصریح کرد: بزرگترین رمز موفقیت ام ابتدا توکل به خدا بود و ثبات مداوم در مطالعه ،با اینکه زیاد درس نمی خواندم اما چون در دوسال به طور مداوم مطالعه مشخص داشتم در کسب موفقیت ام در کنکور بسیار مهم بود.

مهرایی تاکید کرد: اگر فرصتی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور برایم فراهم شود برای کسب مدارج بالاتر دانشگاه های دیگر دنیا را تجربه خواهم کرد اما دوست دارم بعد از کسب علم به ایران برگردم و به مردم وطنم خدمت کنم.

وی در پایان متذکر شد:آخرین توصیه ام به دانش آموزان توکل به خدا و عدم توجه به هر آنچه در آزمون های گذشته اتفاق افتاده است و اگر در درسی عقب ماندند به خود استرس وارد نکنند و همه توان و تمرکز خودشان را بر روی دروسی که تسلط دارند بگذارند.

خبرنگار:ندا فراهانی

کد خبر: 955604

وب گردی

وب گردی