افزایش امید مردم با سخنرانی و بخشنامه محقق نمی شود

تولیت آستان قدس رضوی گفت: افزایش امید مردم به نظام اسلامی با سخنرانی و بخشنامه محقق نشده و مردم باید در میدان دغدغه مسئولان برای رفع مشکلات را ببینند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی سه شنبه شب در دیدار مسئولان و کارگزاران خراسان رضوی که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهارکرد: مسئولان باید با هماهنگی و انسجام بیشتر در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند چرا که فتنه امروز دشمن، فتنه ناامید کردن مردم از کارآمدی نظام و مسئولان کشور است.

وی افزود: دشمن تلاش می کند نقص و کاستی در گوشه‌ ای از کشور را بزرگ کند و به کل نظام تعمیم دهد و در این شرایط امید آفرینی در جامعه تأثیر بسزایی در افزایش امنیت ملی دارد و هیچکس در هیچ جایگاهی حق ندارد چه با زبان و چه در عمل مردم را نا امید کند، همه مسئولان وظیفه دارند امید مردم را به کارآمدی نظام اسلامی افزایش دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: قطعاً مشکل و کاستی‌هایی در گوشه و کنار کشور وجود دارد اما تعمیم دادن آن به کل نظام و مردم را در مقابل نظام نشان دادن، فتنه دشمن است.

رئیسی گفت: افزایش امید مردم به نظام اسلامی با سخن و بخشنامه محقق نمی شود بلکه با خدمتگذاری خالصانه به مردم و افزایش امید این مهم محقق می شود و مردم باید در میدان دغدغه مسئولان برای رفع مشکلات را ببینند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مسئولان و خدمتگذاران در خراسان رضوی تسهیل امر زیارت برای زائران بارگاه امام علی بن موسی الرضا(ع) است که تحقق این مهم نیازمند تلاش و همکاری همه بخش‌ها در این استان است.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: ماموریت فرهنگی اساس تمام اقدامات آستان قدس است و تمام بخش‌های مشهد و استان که در محضر عالم آل محمد(ص) توفیق خدمت دارند باید نسبت به امور فرهنگی اهتمام داشته باشند.

رئیسی تاکید کرد: خدمت به نیازمندان و مستضعفان از دیگر رسالت‌های آستان قدس رضوی است و به هیچ عنوان فقر زیبنده کشور اسلامی نیست، تلاش همه بخش‌های امدادرسان در این زمینه همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی قابل تقدیر است اما آنچه می‌شود با آنچه باید بشود متفاوت است.

وی گفت: امروز هم افزایی و هماهنگی بین بخش‌های مختلف یک اصل راهبردی و اساسی برای پیشبرد امور و کارآمدی در خراسان رضوی است و به همین دلیل ضرورت دارد ائمه جمعه، ائمه جماعات، مبلغان و مسئولان در حوزه‌های مختلف برای رفع مشکلات مردم با یکدیگر همدل و همراه باشند.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی به هیچ عنوان زیبنده کشور اسلامی ایران نیست و وجود این آسیب ها در جامعه نگران کننده است .معتقدم به دست توانای مدیران مخلص، متدین و خدوم، آسیب‌های اجتماعی حل شدنی است.

کد خبر: 955627

وب گردی

وب گردی