مسابقه دیجیتال نقاشی کودک و سلامتی برگزار می‌شود

معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، موسسه آوای هنر سلامت و زیست بوم مجازی درسا ، اقدام به برگزاری مسابقه دیجیتال نقاشی برای کودکان و نوجوانان کرده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت، هدف اصلی این مسابقه افزایش آگاهی و توجه دانش آموزان در زمینه حفظ سلامتی، ارتقای سلامتی در خانواده و جامعه، توجه به ابعاد اجتماعی سلامت، تشکیل بانک عکس و نقاشی از فعالیت‌های کودکان، شناسایی دانش‌آموزان مستعد، ترویج سلامت در فضای مجازی و تشویق آنها به رعایت بهداشت است.

کودکان و نوجوانان می‌توانند با شرکت در این مسابقه، نقاشی‌های خود را در اپلیکیشن تلفن همراه بارگذاری کرده و در یک و یا تمامی محورهای جشنواره شرکت نمایند. آثار دریافتی در پایان جشنواره مورد بررسی قرار می‌گیرد و به برگزیدگان، جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

دانش‌آموزان برای شرکت در این جشنواره باید نرم‌افزار تلفن همراه مسابقه نقاشی را با ارسال عدد 92 به شماره 3003 دریافت کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار 20 مرداد ماه است و اسامی برندگان در شهریور ماه امسال اعلام خواهد شد.

جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت توسط موسسه فرهنگی آوای هنر سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود. امیرحسین اسدی دبیر علمی و محمدعلی حجازی دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت، برگزاری این رویداد را عهده‌دار هستند.

502

کد خبر: 955632

وب گردی

وب گردی