مدرسه تابستانی علوم پایه در واحد علوم و تحقیقات دایر می‌شود

همزمان با رویداد «تابستان باز» واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، «مدرسه تابستانی علوم پایه» در این واحد دانشگاهی دایر می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، مدرسه تابستانی علوم پایه از ۱۵ تیر تا ۳۰ مرداد ماه ۹۷ زیر نظر گروه شیمی کاربردی واحد علوم و تحقیقات و با حضور اساتیدی نظیر دکتر محمد یوسفی و دکتر مهدی صالحی‌راد برپا می‌شود.

بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات، این مدرسه تابستانه که مخاطبانش دانش‌آموزان دهم و یازدهم هستند، با ظرفیت ۱۰۰ نفر در محل واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد.

دکتر محمد یوسفی، مدیر گروه شیمی واحد علوم و تحقیقات، درباره این مدرسه تابستانی گفت: این دوره ۳۵۰ ساعته در کلیه حوزه‌های علوم پایه اعم از شیمی، ریاضی، فیزیک و زیست شناسی برگزار می‌شود.

به گفته وی، در این مدرسه تابستانی، آموزش‌های عملی و دوره آزمایشگاهی برگزار نشده و در حوزه برنامه‌ریزی درسی فعالیت صورت می‌گیرد.

لینک ثبت‌نام در این دوره‌ها از هفته اول تیر ماه بر روی وب سایت واحد علوم و تحقیقات به نشانی Srbiau.ac.ir قرار می‌گیرد. داوطلبان شرکت در مدرسه تابستانه علوم پایه می‌توانند برای تماس با دفتر مدیریت گروه شیمی واحد علوم و تحقیقات با شماره ۴۴۸۶۵۰۱۵ تماس حاصل کنند.

کد خبر: 955656

وب گردی

وب گردی