سفر داماد ترامپ به خاورمیانه

داماد و مشاور رییس جمهوری آمریکا، به همراه هیاتی برای گفت وگو در مورد مذاکرات به اصطلاح صلح بین رژیم صهیونیستی و فلسطین، به خاورمیانه سفر خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، هیاتی از مقامات ارشد واشنگتن، به همراه جرد کوشنر مشاور و داماد دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا، هفته آینده برای مشورت در مورد مذاکرات به اصطلاح صلح رژیم صهیونیستی و فلسطین به خاورمیانه سفر می‌کنند.

«جرد کوشنر» مشاور و داماد «دونالد ترامپ»، و «جیسون گرینبلات» فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور خاورمیانه، در این سفر درباره انتشار جزئیات طرح «صلح» فلسطین و رژیم صهیونیستی با مصر، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی گفتگو خواهند کرد.

این گروه اعلام کرد قصد داشته است پیشنهاد به اصطلاح صلح خود را در زمان مناسب منتشر کند، اما تنش در روابط واشنگتن با مقامات فلسطینی، این برنامه را مختل کرده است.

این گروه از وقتی که دونالد ترامپ قدس را به عنوان «پایتخت» رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت و سفارت آمریکا را به قدس انتقال داد نتوانسته اند با مقامات فلسطین دیدار کنند. یکی از مقامات آمریکایی گفت: این گروه برنامه‌ای برای ملاقات با مقامات فلسطینی در هفته آینده ندارد، اما اگر فلسطینی‌ها آن‌ها را دعوت به مذاکره کنند، درخواستشان را می‌پذیرند.

«دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی، در هفته جاری پیش از سفر این هیات به سرزمین‌های اشغالی به واشنگتن می‌رود تا با آن‌ها درباره این سفر گفتگو کند.

کد خبر: 955681

وب گردی

وب گردی