رییس دانشگاه آزاد واحد امیدیه معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و همچنین مسئولان شهری در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز: حجت الاسلام دکترفرج اله براتی دبیر هیأت امناء و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در این مراسم که حجت السلام عطایی نسب رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، دکتر سروش زرین آبادی رییس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان و جمع کثیری از کارکنان، اساتید،دانشجویان و روسای ادارات شهرستان امیدیه حضور داشتند ، با اشاره به دستاوردهای بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در کشور گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی به درختی تنومند و بارور در عرصه تولید علم و تربیت نیروهای متخصص و متعهد علمی، فرهنگی تبدیل شده است که در استان خوزستان علیرغم کاهش دانشجو و رشد ناموزون مراکز دانشگاهی غیر استاندارد طی سالیان اخیر، نزدیک به بیش از 87 هزار نفر در حال تحصیل در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان هستند که از نظر کمی و کیفی تعداد دانشجو، رتبه سوم در کشور را دارا است.

وی اشتغال حدود یک هزار و 580 عضو هیات علمی و سه هزار نفر استاد حق التدریس در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان خوزستان را نیز یکی دیگر از افتخارات دانشگاه در این استان خواند.

براتی با تقدیر از مدیریت انقلابی و اسلامی دکتر ولایتی رییس هیات موسس و دکتر فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم با مدیریت جهادی رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری در دیداربا اساتید دانشگاهی مبنی بر تربیت جوانان انقلابی، اسلامی و پایبند به نظام و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به سرانجام برسانیم.

در این مراسم، دکتر اسداله جوع‌عطا بیرمی که مدت 4 سال سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه را عهده‌دار بود به ارائه گزارشی از فعالیتها و اقدامات این دانشگاه پرداخت و از همکاری روسای ادارات شهرستان و کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه قدردانی کرد .

دکتر حامد محقق‌نیا سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اهداف پیش رو جهت مرتفع کردن مشکلات و اعتلای این دانشگاه گفت: همت و تلاش خود را با مدیریت جهادی و همکاری مسئولین شهرستان و کارکنان، اساتید، دانشجویان در جهت بالابردن روحیه همدلی و همکاری، تصویب رشته‌های مهارت محور و میان رشته‌ای، چابک سازی دانشگاه و درآمدزایی غیر شهریه‌ای به کار خواهم بست.

در پایان نیز با اهداء لوح سپاس، از خدمات دکتر اسداله جوع‌عطا بیرمی رییس سابق واحد امیدیه تقدیر و حکم انتصاب دکتر حامد محقق‌نیا به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه اعطاء شد.

کد خبر: 955684

وب گردی

وب گردی