دبیران کمیته‌های علمی، اجرایی و بین‌الملل کنفرانس آسایهل منصوب شدند

دکتر فرهاد رهبر رئیس اتحادیه دانشگاه‌های جنوب‌شرق آسیا (آسایهل) در احکام جداگانه‌ای دبیران کمیته‌های علمی، اجرایی و بین‌الملل کنفرانس آسایهل را منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس اتحادیه دانشگاه‌های جنوب‌شرق آسیا (آسایهل) در احکام جداگانه‌ای دکتر بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان "دبیر کمیته علمی"، دکتر مرتضی موسی‌خانی را به عنوان "دبیر کمیته اجرایی" و علیرضا شیخ عطار را به عنوان "دبیر کمیته بین‌الملل" کنفرانس اتحادیه دانشگاه‌های جنوب‌شرق آسیا (آسایهل) منصوب کرد.

متن احکام دکتر رهبر به این شرح است:

انتصاب دبیر کمیته علمی کنفرانس آسایهل

جناب آقای دکتر بیژن رنجبر

معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

با اهدای سلام و تحیات؛

با توجه به اهمیت برگزاری با شکوه، منظم و شایسته کنفرانس بین‌المللی اتحادیه دانشگاه‌های جنوب‌شرق آسیا (آسایهل) در آذرماه سال جاری توسط دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان رئیس دوره‌ای اتحادیه مذکور و نظر به تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "دبیر کمیته علمی کنفرانس اتحادیه دانشگاه‌های جنوب‌شرق آسیا (آسایهل)" منصوب می‌شوید.

انتصاب دبیر کمیته اجرایی کنفرانس آسایهل

جناب آقای دکتر مرتضی موسی‌خانی

سرپرست محترم پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

با اهدای سلام و تحیات؛

با توجه به اهمیت برگزاری با شکوه، منظم و شایسته کنفرانس بین‌المللی اتحادیه دانشگاه‌های جنوب‌شرق آسیا (آسایهل) در آذرماه سال جاری توسط دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان رئیس دوره‌ای اتحادیه مذکور و نظر به تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "دبیر کمیته اجرایی کنفرانس اتحادیه دانشگاه‌های جنوب‌شرق آسیا (آسایهل)" منصوب می‌شوید.

انتصاب دبیر کمیته بین‌الملل کنفرانس آسایهل

جناب آقای علیرضا شیخ عطار

سرپرست محترم اداره کل امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی

با اهدای سلام و تحیات؛

با توجه به اهمیت برگزاری با شکوه، منظم و شایسته کنفرانس بین‌المللی اتحادیه دانشگاه‌های جنوب‌شرق آسیا (آسایهل) در آذرماه سال جاری توسط دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان رئیس دوره‌ای اتحادیه مذکور و نظر به تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "دبیر کمیته بین‌الملل کنفرانس اتحادیه دانشگاه‌های جنوب‌شرق آسیا (آسایهل)" منصوب می‌شوید.

دکتر فرهاد رهبر در این احکام تاکید کرده است: با توجه به اهمیت حفظ و تعالی جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده کشور عزیزمان در مجامع بین‌المللی، امید است با توکل و استعانت از درگاه خداوند متعال و با تخصیص وقت و بهره‌گیری از تجربیات ارزنده علمی و اجرایی، در پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی کوشا باشید.

202

کد خبر: 955698

وب گردی

وب گردی