اعلام اسامی ملی‌پوشان هندبال بعد از تورنمنت قطر

اسامی نهایی تیم ملی هندبال برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا، بعد از تورنمنت قطر اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، زوران کاستاراتویچ، سرمربی تیم ملی هندبال ایران درخصوص آخرین شرایط و برنامه‌های تیم ملی اظهار داشت: شب گذشته بازیکنان شاغل در خارج از کشور (لژیونرها) به اردوی سوم تیم ملی اضافه شدند و با آنها درباره میزان آمادگی، وضعیت جسمانی و امکان حضورشان در مسابقات آسیایی اندونزی گفت‌وگو کردم.

وی افزود: در پایان اردوی جاری یعنی اردوی سوم، ما 21 بازیکن را خواهیم شناخت و این تعداد در پایان اردوی چهارم به 18 نفر خواهد رسید تا در مسابفات تدارکاتی قطر حضور داشته باشند. بعد از این مسابقات اسامی 16 بازیکن نهایی برای حضور در بازی‌های آسیایی اعلام می‌شود.

کاستاراتویچ درباره دیدار تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی جوانان گفت: دیدار تدارکاتی خوبی بود و بازیکنان بزرگسال در هر نیمه 15 تا 20 دقیقه به هر بازیکن فرصت داده شد تا توانایی‌های خود را نشان دهند.

وی افزود: تیم جوانان در جریان وقت نخست این دیدار نمایش خوبی داشت؛ البته به صورت طبیعی تیمی که تجربه بیشتری دارد و تعداد بازیکنان زیادی در اختیار دارد، می‌تواند در نهایت نمایش بهتری داشته باشد، یعنی همان اتفاقی که در نیمه دوم افتاد و تیم بزرگسالان در نهایت برنده این دیدار شد.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد : من از نمایش نیمه اول تیم بزرگسالان راضی نیستم، چراکه در 15 تا 20 دقیقه اول، تیم بزرگسالان بخصوص در بخش دفاعی نمایش خوبی نداشت. در این نیمه ما اشتباهات تاکتیکی زیادی داشتیم.

دیدار تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان در نهایت با حساب 33 بر 24 به سود تیم بزرگسالان به پایان رسید .

602

کد خبر: 955703

وب گردی

وب گردی