برگزاری نشست مشترک سرپرست کاروان با روسای فدراسیون‌های اعزامی

نشست مشترک سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی و مسئولین کمیته‌های مختلف کادرسرپرستی با روسای فدراسیون‌های اعزامی به جاکارتا برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در راستای هماهنگی هر چه بیشتر جهت اعزام کاروان ورزشی به بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 روز چهارشنبه 13 تیرماه نشست مشترکی با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی و مسئولین کمیته‌های مختلف کادر سرپرستی و روسای فدراسیون‌ها در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

در این نشست سجادی ابتدا به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در راستای اعزام بدون دغدغه تیم‌های ورزشی به این رقابت‌ها پرداخته و سپس مسئولین کمیته‌های مختلف کادر سرپرستی کاروان اعزامی گزارشاتی از آخرین فعالیت‌ها و هماهنگی‌های خود جهت اعزام بدون دغدغه کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی خواهند پرداخت.

در ادامه روسای فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی اگر سئوال و یا دغدغه خاطری در زمینه اعزام تیم خود داشته باشند مطرح تا در جهت رفع آن اقدام شود.

همچنین یک هفته بعد از برگزاری این نشست جهت هماهنگی هر چه بیشتر، نشست مشترکی نیز با حضور سرپرستان تیم‌های ورزشی اعزامی به جاکارتا و کادر سرپرستی کاروان اعزامی برگزار خواهد شد.

602

کد خبر: 955729

وب گردی

وب گردی