شهرداری بوشهر پروژه های کاربردی در سطح شهر را تصویب کند

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: تعریف و توزیع اعتبارات و پروژه های عمرانی در استان با اولویت بندی و نیاز مردم انجام خواهد شد و این مسئله را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، مهرداد ستوده پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای توسعه و عمران شهرستان بوشهر با تاکید بر مدیریت اعتبارات عمرانی در استان اظهار داشت: از شهرداری بوشهر به عنوان شهرداری مرکز استان انتظار داریم پروژه های کاربردی در سطح شهر بوشهر تصویب کند.

وی به پروژه پلاژ بانوان بوشهر اشاره کرد و افزود: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب اعتبارات عمرانی به شهرداری بوشهر پرداخت می کنیم تا جانمایی پلاژ بانوان را انجام دهد و امسال این طرح را افتتاح کنیم.

معاون استاندار بوشهر با قدردانی از پیگیری مدیران امور آب استان بوشهر بیان داشت: در هفته دولت تکمیل پروژه ها را بر اساس پیشرفت فیزیکی تقسیم کردیم تا مردم شاهد تکمیل پروژه های کلیدی در استان باشیم.

ستوده با اشاره به طرح های مهم عمرانی که در هفته دولت افتتاح می شود، بیان کرد: پروژه های هلیله بندرگاه، کلینیک بهداشت و درمان خارگ، ساختمان همراه بیمار بیمارستان شهدای خلیج فارس، ۲ زمین چمن و یک زمین فوتسال از جمله طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است.

وی بیان داشت: پارک لیان هم در مرحله طراحی است تاامسال عملیات اجرایی آن را شروع کنیم ضمن اینکه تکمیل دانشکده هنر و معماری و پیگیری طرح جامع خارگ هم در دست پیگیری است.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به بازارچه شهرداری بوشهر گفت: با دستور ویژه سند بازارچه شهرداری بنام استانداری بوشهر زده می شود و ساماندهی این بازارچه و پایانه مسافری خارگ در این محل انجام می شود.

900

کد خبر: 955755

وب گردی

وب گردی