دیدار رئیس فدراسیون نجات غریق با مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس فدراسیون نجات غریق جمهوری اسلامی با مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، ایلخان نوری، رئیس فدراسیون نجات غریق کشور با دکتر کمال جوانمرد به منظور محوریت آموزش، توسعه و درآمدزایی در دانشگاه های آزاد کشور به گفت و گو پرداختند.

در این دیدار پس از تبریک نوری به مناسبت انتصاب جوانمرد به عنوان مدیریت ورزش دانشگاه آزاد، وی اظهار خرسندی کرد و گفت: ورزش دانشگاهی با حضور جوانمرد که از جنس ورزش است پیشرفت های خوبی خواهد داشت.

نوری افزود: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای زیرساخت های قابل قبولی در حوزه ورزش کشور می باشد امیدواریم با همکاری و انعقاد تفاهم نامه بتوانیم در حوزه آموزش ، توسعه و درآمدزایی این ورزش مفرح قدم هایی نو برداریم.

ایلخان نوری نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش کشور را بی بدیل دانست و عنوان کرد: تیم های ورزشی دانشگاه آزاد در میادین و عرصه های ورزشی خوش درخشیدند و همواره در قلّه افتخار ایستاده اند.

جوانمرد نیز ورزش های آبی، شنا و نجات غریق را در زمره ورزش هایی دانست که دین مبین اسلام بر آن تأکید نموده و این رشته ورزشی را ازحالت ورزش صرف فراتر دانست و افزود: تلاش می کنیم تا در راستای تعالیم دین اسلام و آموزه های اخلاقی و انسانی این رشته ورزشی را گسترش و تقویت نمائیم. با توجه به زیرساخت ها و استخرهای مناسب در واحدهای دانشگاه آزاد در سطح کشور می توان ضمن تعامل با فدراسیون مربوطه خدمات شایان توجهی را به این ورزش نمود و بدین وسیله سطح نشاط و شادابی را در جامعه ارتقا بخشید.

601

کد خبر: 955764

وب گردی

وب گردی