ربیعی:برنامه حمایت غذایی از اقشار آسیب‌پذیر هر ماه ادامه دارد

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی با بیان کارهای صورت گرفته در حوزه کمک های غذایی گفت: فکر می‌کنم 80 درصد از اقشار آسیب‌پذیر برنامه حمایت غذایی را دریافت کرده‌اند، برنامه حمایت غذایی از اقشار آسیب‌پذیر هر ماه ادامه دارد،

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی ایسکانیوز، علی ربیعی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: فکر می‌کنم 80 درصد از اقشار آسیب‌پذیر برنامه حمایت غذایی را دریافت کرده‌اند، برنامه حمایت غذایی از اقشار آسیب‌پذیر هر ماه ادامه دارد، مثل غذا رسانی به کودکان روستاهای محروم و مرزی که این کار همیشگی است و تعطیل‌بردار نیست.

وی خاطر نشان کرد: امروز در جلسه هیأت دولت نرسیدیم تا در مورد تبصره 14 بحث کنیم اما تقریباً یکی از مهم‌ترین موضوعات این تبصره بحث حمایت غذایی است، موضوع دیگر بیمه زنان سرپرست خانوار است و در مورد افزایش مستمری مددجویان صحبت می‌کنیم. امسال می‌خواهیم حدود یک میلیون نفر را به این پوشش اضافه کنیم، بخشی از موضوع تبصره 14 به بیمه‌های اجتماعی باز می‌گردد.

ربیعی تاکید کرد: قرار است یکشنبه هفته آتی موضوع تبصره 14 در دستور کار دولت قرار گیرد. ما به همه کارفرماها این توصیه را می‌کنیم تا از فرصت کارورزی استفاده کنند. در سامانه فنی و حرفه‌ای چه متقاضی و چه پذیرنده کارآموز می‌توانند خود را ثبت کنند تا یک سال از فرصت ارائه شده استفاده کنند.

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در مجلس بحثی مطرح شده که همکاری برای پرورش کارآموزان میان سازمان فنی و حرفه‌ای، دانشگاه‌ها و دولت صورت بگیرد. من پیشنهاد دقیقش را به آقای جهانگیری داده‌ام و امیدوارم به شکل نظام‌مندی این هماهنگی‌ها را انجام دهیم.

کد خبر: 955798

وب گردی

وب گردی