تمامی رشته های دانشگاه صداوسیما به دفترچه انتخاب رشته بازگشت

سازمان سنجش با انتشار پنجمین اصلاحیه ی دفترچه ی کنکور کارشناسی ارشد 3 رشته ی دانشگاه صداوسیما را به دفترچه بازگرداند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در اصلاحیه پنجم دفترچه کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۷، سه رشته دانشگاه صدا و سیما که باقی مانده بود به دفترچه بازگشت.

پیش از این ۹ رشته از رشته‌های دانشگاه صداوسیما در مقاطع ارشد حذف شده بود که ۶ رشته بازگردانده شده و ۳ رشته تخصصی مرتبط با دانشگاه شامل مدیریت رسانه، علوم ارتباطات و مهندسی مخابرات همچنان بلاتکلیف باقی مانده بود.

در هر یک از رشته های علوم ارتباطات اجتماعی و مدیریت رسانه 10 مرد و 5 رن در دوره روزانه و 15 نفر نیز در دوره شبانه پدیرش می کند. در رشته مهندسی برق گرایش مخابرات سیستم نیز 7 مرد و 3 زن در دوره روزانه و 10 نفر نیز در دوره شبانه پدیرش خواهند شد.

با توجه به صدور مجوز رشته های جدید و انتشار ۵ اصلاحیه برای دفترچه انتخاب رشته، مهلت انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ تا پنجشنبه ۲۴ خرداد ۹۷ تمدید شده است.

صبح روز گذشته، جمعی از دانشجویان واساتید دانشگاه در اعتراض به تصمیم وزارت علوم مبنی بر حذف برخی رشته های دانشگاه های دستگاه های اجرایی ظهر امروز مقابل وزارت علوم،تحقیقات و فناوری تجمع کردند. شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما نیز گفته بود در صورت بازنگشتن این سه رشته به دفترچه کنکور از مجاری قانونی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

ضمناً داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته نموده‌اند در صورت تمایل می‌توانند با توجه به اصلاحات مندرج در این اطلاعیه، نسبت به ویرایش انتخاب رشته خود تا مهلت اعلام شده به شرح فوق اقدام نمایند.

در همین زمینه دکتر نوکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز ضمن بی اطلاعی از انتشار اصلاحیه ی پنجم اعلام کرد هنوز خبری مبنی بر تمدید مجدد انتخاب رشته ی ارشد مشخص نشده است.

202

کد خبر: 955812

وب گردی

وب گردی