مردم زکات فطریه خود را به کمیته امداد پرداخت کنند

امام جمعه اردبیل گفت: برنامه‌یزیهای هدفمندی برای تخریب نهاد مقدس کمیته امداد از جانب دشمنان صورت گرفته و بنده امسال شخصا زکات فطریه خود را به این نهاد پرداخت می‌کنم و از مردم نیز تقاضا دارم که به این موضوع اهتمام داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم جشن گلریزان نشان محبت که در اردبیل برگزار شد اظهار داشت: کمک به بازسازی ستاد عتبات عالیات به یک هدف بسیار بزرگ در جامعه تبدیل شده و جایگاه ویژه‌ای در میان مردم ایران دارد و این در حالی است که سایر کشورهای عربی حتی اجازه احداث یک حسینیه را در کشور خود نمی‌دهند.

وی گفت: توجه به ائمه اطهار علیهم‌السلام به ویژه امام حسین علیه السلام نشان از فراگیری یک مکتب جهانی دارد و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی نیز نشان از یک اعتراض جهانی به استکبار و دشمنان اسلام دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که کشورهای عربی منطقه "بله، قربان" گوی آمریکا شده‌اند و تمامی کشورهای جهان به ایالتی از ایالتهای آمریکا تبدیل شده و تمامی برنامه‌ها و تصمیم‌گیریهای این کشورها با دخالت آمریکا انجام می‌شود.

عاملی تصریح کرد: ملت ایران تنها کشوری است که خود برای ملت و مملکت خود تصمیم می‌گیرد و این موضوع برگرفته از الگوی حضرت سیدالشهدا است که در برابر ظالم تسلیم نشد و این تفکر باعث شده است که 1400 سال استکبار جهانی خون مردم شیعه را بریزد.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از ولایت فقیه توانسته است در مقابل دشمنان اسلام و تشیع ایستادگی کند که در واقع ولایت فقیه ظهور غیرت الهی بوده و نجات دهنده اسلام است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مساعدت مردم به ستاد بازسازی عتبات عالیات صرفا در بحث عمرانی و دیوارسازی نیست بلکه کمک به توسعه و گسترش تفکر مکتب حضرت سیدالشهداست.

عاملی اظهار کرد: متاسفانه شاهد افزایش روزافزون جنگ روانی علیه اسلام و تشیع هستیم که متاسفانه صدا و سیمای ایران نمی‌تواند در مقابل با جنگ روانی عملکرد مطلوبی داشته باشد.

وی تصریح کرد: یکی از جنگهای روانی که اخیرا علیه نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) راه‌اندازی شده حاصل تفکر اتاق فکر صهیونیست و آمریکاست که در صدد تخریب این نهاد مردمی و انقلاب هستند.

امام جمعه اردبیل گفت: بنده شخصا هر سال زکات فطریه خود را به افراد نیازمند می‌دادم ولی امسال باتوجه به تخریب گسترده که علیه کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفته زکات خود را به این نهاد مقدس پرداخت می‌کنم و از عموم مردم نیز تقاضا می‌کنم که زکات فطریه خود را به کمیته امداد پرداخت کنند.

901

کد خبر: 955826

وب گردی

وب گردی