امیر سامانی:  افتخار داریم که همیشه لباس رزم و جهاد بر تن داریم

معاون نیروی زمینی ارتش گفت: راه جهاد، ایثار و شهادت همواره باز است و ما سربازان ایران اسلامی افتخار داریم که همیشه لباس رزم و جهاد بر تن داریم.

به گزارشایسکانیوز، امیر سرتیپ دوم علی سامانی معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از "صبوران تاریخ" همسران خادمین ایثارگران، بازنشستگان و فجر آفرینان ارتش در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه که با حضور جمع کثیری از ایثارگران و خانواده‌های آنها برگزار شد گفت: از حدود پنج دهه پیش تاکنون، زمانی که حضرت امام خمینی (ره) نهال انقلاب اسلامی را در میهن عزیزمان کاشته است، با خون شهدا، ایثار و فداکاری ایثارگران و صبوری خانواده‌ها و همسران آنها هر روز نسبت به گذشته قدرتمندتر شده است.

معاون نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در جهان به عنوان یک قدرت شناخته شده است، افزود: تمام افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های جهانی به برکت خون‌های ریخته شده پاک شهدا و استقامت و صبوری ایثارگران است.

وی تاکید کرد: اگر امروز در مناطق مختلف جهان که اتفاقات و ناامنی‌های مکرر آرامش و امنیت را از ملت‌ها گرفته و در مقابل آن در کشور عزیزمان علی رغم همه توطئه‌ها، در آرامش و امنیت به سر می‌بریم، مرهون بردباری و از خود گذشتگی سرو قامتانی هستیم که از همه چیز گذشتند تا ما با آرامش و امنیت زندگی کنیم.

امیر سامانی همسران و خانواده‌های آنها را اسوه های صبر و بردباری خواند و خاطرنشان کرد: افتخار خادمی کمترین مدال افتخاری است که می‌شود تقدیم شما همسران و خانواده ها داد. اینها سرمایه‌های انقلاب هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش همراهی با ایثارگران را توفیق الهی خواند و بیان داشت: خانواده‌های محترم که زندگی و توان خود را صرف خدمت به ایثارگران و بازنشستگان می‌کنند یک توفیق، افتخار و راهی است که ادامه دهنده راه شهدا است. شان، ارزش و منزلت این کار کمتر از آن نیست.

معاون نیروی انسانی نزاجا گفت: با تدبیر فرمانده ولایی نیروی زمینی ارتش، ظرفیت‌های مناسبی برای خانواده های شهدا، ایثارگران و بازنشستگان در نظر گرفته شده است که ان شاءالله مورد رضایت این عزیزان خواهد شد. راه جهاد، ایثار و شهادت همواره باز است و ما سربازان ایران اسلامی افتخار داریم که همیشه لباس رزم و جهاد بر تن داریم.

در این مراسم از تعدادی از فجر آفرینان نیروی زمینی ارتش که به زندانیان سیاسی ارتش در دوران انقلاب مشهور هستند و از خانواده‌های معظم دو تن از شهدای هوانیروز تجلیل شد.

301

کد خبر: 955877

وب گردی

وب گردی