انتصاب دبیرو اعضای شورای هماهنگی مرکز نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دراحکامی جداگانه دبیر و اعضای شورای هماهنگی مرکز نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس این دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر فرهاد رهبر در این احکام دکتر حسن زمانی را به عنوان دبیر وعضو شورای هماهنگی مرکز نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس منصوب کرد.

همچنین، علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد، دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، دکتر عبدالرسول پورعباس معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، دکتر بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به عنوان اعضای شورای هماهنگی مرکز نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند.

در متن این احکام آمده است:

با توجه به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی و براساس بند7 اهداف اساسنامه مرکز نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای هماهنگی مرکز نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس دانشگاه» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام بخشیدن به امر خطیر دفاع مقدس در ایفای رسالت دانشگاه برای تحقق منویات امام راحل و مقام معظم رهبری موفق و موید باشید.

204

کد خبر: 955907

وب گردی

وب گردی