ذوالفقار نسب: نتیجه بازی ایران و مراکش  قابل پیش بینی نیست/ اسپانیا همان اسپانیا است

مربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 فرانسه گفت: بازی بسیار خوب و سختی برای هر دو تیم ایران و مراکش خواهد بود و هردو تیم از کیفیت بالایی چه از نظر بازیکن و چه از نظر سرمربی برخوردار هستند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: بازی بسیار خوب و سختی برای هر دو تیم خواهد بود و هر دو تیم از کیفیت بالایی چه از نظر بازیکن و چه از لحاظ سرمربی برخوردار هستند و پیروزی برای هر کدام از تیم ها باعث می شود راه خود را برای صعود به مراحل بالاتر هموار کنند. البته در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و باید صبر کرد تا نتیجه بازی مشخص شود.

وی در خصوص شرایط تیم ملی اسپانیا بعد از اخراج یولن لوپتگی و انتخاب فرناندو هیرو، تصریح کرد: اخراج این سرمربی برای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی اسپانیا بی تاثیر نیست چرا که لوپتگی ماه ها و سال ها در کنار این بازیکنان این تیم بوده و با آنها زندگی کرده است اما باید این نکته را یادآور شد که بازیکنان تیم ملی اسپانیا حرفه ای و درجه یک هستند و کار خود رادر زمین انجام می دهند. این اتفاق نباید روی بازیکنان تیم ملی ایران تاثیر داشته باشد و شاگردان کارلوس کی روش باید نسبت به این مسائل دقت لازم را داشته باشند.

602

کد خبر: 955919

وب گردی

وب گردی