مترو تبریز عید فطر رایگان است

استفاده از خدمات متروی تبریز اول ماه شوال مصادف با روز عید فطر ، رایگان است.

به گزارش ایسکانیوز، سرپرست شرکت بهره بردارى قطارشهرى تبریز و حومه گفت : قطار شهرى تبریز از ساعت ٦:٣٠ تا ١١ اول ماه شوال بصورت رایگان اقدام به پذیرش رایگان مسافر خواهد کرد.

"بشیریان" وجه تمایز قطارشهرى عید فطر امسال نسبت به سال هاى گذشته را در تکمیل بخشى از زیر ساخت هاى اساسى عنوان و خاطرنشان کرد : با تلاش هاى صورت گرفته ، پله برقى هاى ایستگاه میدان ساعت و تونل شمالى فاز ٢ خط یک از بهمن سال گذشته مورد بهره گیرى قرار گرفته است و امسال همشهریان خواهند توانست با سهولت هرچه بیشتر خود را به جمع خیل عظیم نمازگزاران عید فطر برسانند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه هم گفت طبق برنامه ریزی انجام شده ناوگان اتوبوسرانی از ساعت 6 صبح عید سعید فطر از تمامی خطوط شهری و حومه تبریز نسبت به کار جابجائی نمازگزاران به محدوده مصلای اعظم امام خمینی (ره)اقدام خواهد کرد.
فرخ جلالی اضافه کرد: در راستای تکریم سالمندان و افرادکم توان در روز عید فطر، چهار دستگاه مینی بوس نیز برای جابجایی این عزیزان در مراسم نماز عیدسعید فطر به صورت رفت و برگشت تا جایی که امکان تردد باشد، در نظر گرفته شده است.
وی گفت: پس از اتمام مراسم با شکوه نماز عید سعید فطر تمامی اتوبوسها در پایانه ها مستقر و برای رفاه حال و آسایش نماز گزاران ،مرحله دوم خدمات رسانی را آغاز خواهند کرد.

کد خبر: 955958

وب گردی

وب گردی