شاهرودی: عربستان آبروی آسیا را برد/ استرالیا ضعیف است و ستاره ندارد

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران گفت: استرالیا مثل گذشته، یک تیم قوی نیست و بازیکنان ستاره ای ندارد و نسبت به دوره های گذشته، ضعیف تر شده است.

رضا شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره شکست 5 بر صفر تیم ملی فوتبال عربستان مقابل روسیه در دیدار افتتاحیه جام جهانی 2018 اظهار داشت: عربستان در بازی اول، تمرکز لازم را نداشت و بسیار بی برنامه و بی نظم کار کرد. باید اذعان کنیم روسیه از قدرت چندان زیادی برخوردار نبود که بخواهد با اختلاف 5 گل، عربستان را شکست دهد، بلکه این سعودی ها بودند که بسیار ضعیف و بی برنامه بازی کردند و آبروی آسیا را بردند. امیدوارم تیم ملی ایران از حیثیت و آبروی ایران دفاع کند و شاهد یک بازی زیبا و تکنیکی از شاگردان کارلوس کی روش باشیم.

وی در خصوص دیدار فردا (شنبه) فرانسه مقابل استرالیا گفت: استرالیا مثل گذشته، یک تیم قوی نیست و بازیکنان ستاره ای ندارد و نسبت به دوره های گذشته، ضعیف تر شده است. من شانس فرانسه را برای پیروزی در این بازی بیشتر می بینم و بعید می دانم استرالیا بتواند مقابل این حریف اروپایی، کاری از پیش ببرد.

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران در مورد دیدار آرژانتین مقابل ایسلند تصریح کرد: آرژانتین یک تیم قدرتمند، پر مهره و تاکتیکی است و به اعتقاد من لیونل مسی، سرنوشت بازی را تعیین خواهد کرد. معتقدم آرژانتین می تواند مانند دوره گذشته در جمع 4 تیم برتر جام حضور داشته باشد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می رود.

602

کد خبر: 956058

وب گردی

وب گردی