تعامل با علما باید بیش ازپیش افزایش یابد

استاندار خراسان رضوی گفت:تعامل و ارتباط با علما باید بیش ازپیش افزایش یابد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا رشیدیان ظهر جمعه در دیدار با آیت الله سید جعفر سیدان ، آیت الله سید محمد علی موسوی شیرازی ، آیت الله اشرفی شاهرودی وآیت الله رجبعلی رضا زاده که به مناسبت عید سعید فطر انجام شد اظهارکرد: حضور مراجع عظام و علمای اعلام در مشهد فرصتی ارزشمند برای طلاب علوم دینی وعموم زائران ومجاوران بارگاه رضوی به منظور کسب فیوضات معنوی است.

وی افزود: علاوه بر این حضور علما برای مسئولان به عنوان خادمان ملت هم آثار و برکات زیادی دارد. تعامل و ارتباط با علما باید بیش ازپیش افزایش یابد و مشاوره ها و هدایت های بزرگان چه بسیار می تواند راهگشا باشد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد:همه خدمتگزاران در دولت و خادمان مردم برای دوام توفیق خدمت صادقانه و کسب رضای خداوند متعال نیازمند دعای خیر بزرگان هستند ‌.

رشیدیان خاطرنشان کرد: مدیریت عالی استان برای ارتقای کمی و کیفی خدمت به زائران ومجاوران بارگاه منور رضوی، خود را ملزم به اجرایی کردن منویات، هدایت ها و رهنمودهای علمای دینی و مراجع بزرگوار می داند.

وی تصریح کرد: از خداوند متعال هم استمداد می طلبیم تا در راستای مصالح دین اسلام گام برداشته و این امانت را که در دست ماست به درستی پیش ببریم و در این راستا از نصایح و توصیه های بزرگان و علما هم بهره می بریم.

استاندار خراسان رضوی در ادامه گزارشی از عملکرد دولت در استان خراسان رضوی در حوزه های مختلف اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی به علمای مشهد ارائه کرد.

901

کد خبر: 956093

وب گردی

وب گردی