۸۰درصد گاز استان سمنان را واحدهای تولیدی مصرف می‌کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به اینکه ۱۵ پروژه گازرسانی در استان اجرا می‌شود، گفت: ۴۰ میلیارد تومان برای این طرح‌ها در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا شریف نژاد شامگاه جمعه در آیین آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای مهماندویه و طزره از توابع بخش مرکزی دامغان به میزبانی حسینیه شهدای طزره، با اشاره به اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۱۵ پروژه گازرسانی در استان سمنان، اظهار داشت: ضریب نفوذ مصرف گاز در کشور ۷۵ درصد محاسبه می‌شود و این در حالی است که این میزان در استان ۸۶ درصد است لذا با اجرای این ۱۵طرح شاهد افزایش سرانه فراگیری گاز نیز خواهیم بود.

وی بابیان اینکه تا پایان سال آینده گازرسانی به ۲۰ روستای استان سمنان به اتمام خواهد رسید، افزود: گازرسانی به ۱۲۵ واحد مرغداری و صنعتی استان در دستور کار شرکت گاز قرار دارد.

۸۰درصد گاز استان سمنان را واحدهای تولیدی مصرف می‌کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان همچنین به کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به روستاهای مهماندویه و طزره دامغان نیز اشاره کرد و گفت: پنج میلیارد تومان اعتبار برای این طرح‌ها در نظر گرفته‌شده و قرار است به مدت ۲۷۵ روز کاری تکمیل شود.

شریف‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد از گاز استان سمنان صرف واحدهای صنعتی و تولیدی، ۱۶ درصد خانگی و چهار درصد دیگر صرف واحدهای آموزشی می‌شود.

وی همچنین بابیان اینکه هیچ‌گونه قطعی گاز در استان سمنان وجود ندارد، گفت: تأمین اعتبار برای گازرسانی به همه نقاط کشور و بر اساس اولویت‌بندی با جدیت ویژه توسط این شرکت پیگیری می‌شود.

کد خبر: 956163

وب گردی

وب گردی