روشن: تاج،  عکس جدول گروه ایران را بگیرد و در فدراسیون آویزان کند!/ شانسی مقابل اسپانیا و پرتغال نداریم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: به فدراسیون فوتبال توصیه می کنم الان بهترین موقع است که از جدول گروه‌مان عکس بگیرند و روی دیوار فدراسیون آویزان کنند.

حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل مراکش در جام جهانی 2018 روسیه که با پیروزی یک بر صفر شاگردان کارلوس کی روش همراه بود، اظهار داشت: برد شیرینی برای همه مردم ایران بود. تمام بازیکنان و کادر فنی زحمت کشیدند و شروع خوبی در جام جهانی داشتیم. مسئله ای که وجود دارد این است که ما نباید روی این برد جساب کنیم چون بازی های اصلی ما مقابل پرتغال و اسپانیا است.

وی ادامه داد: به فدراسیون فوتبال و مهدی تاج توصیه می کنم الان بهترین موقع است که از جدول گروه‌مان عکس بگیرند و روی دیوار فدراسیون آویزان کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص تساوی پرتغال مقابل اسپانیا و شانس پیروزی ایران مقابل این 2 تیم خاطرنشان کرد: مساوی 3-3 این 2 تیم به ضرر ما شد. اگر یک تیم پیروز می شد شرایط بهتری برای تیم ملی کشورمان در جدول رقم می خورد. با توجه به بازی شب گذشته (جمعه) تیم ملی و تساوی اسپانیا و پرتغال، ما شانسی مقابل این تیم ها نداریم.

606

کد خبر: 956211

وب گردی

وب گردی