معینی: شاگردان کی روش با جان و دل جنگیدند/ می توان با برنامه و تمرکز اسپانیا و پرتغال را هم شکست داد!

کارشناس فوتبال گفت: در فوتبال شاهد این رخداد بوده ایم که تیم های متوسط توانسته اند با برنامه ریزی و ارائه بازی منطقی، تیم های بزرگ را شکست دهند .

فریدون معینی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: همه تیم ها برای چنین رویدادهای بزرگی در آمادگی کامل به سر می برند و از چند بازی تدارکاتی خوب برای آمادگی بیشتر بازیکنان شان استفاده می کنند اما این اتفاق برای تیم ملی ایران نیفتاد و شاهد لغو چند بازی تدارکاتی تیم ملی ایران بودیم. خوشبختانه کادر فنی تیم ملی ایران، شرایط را مدیریت کرد و این کاستی ها منجر به افت تیم ملی فوتبال ایران نشد.

وی ادامه داد: نکته ای که در این بازی اهمیت زیادی داشت پیروزی در این میدان بود که به دست آمد و خوشبختانه بازیکنان ما از نظر ذهنی آماده بودند و توانستند به خوبی در این بازی بجنگند. تیم مراکش یک لول از ما بالاتر بود و بازیکنانش در اروپا بازی می کنند، اما شاگردان کی روش غیرت به خرج دادند، با جان و دل جنگیدند و توانستند با بازی حساب شده حریف را شکست دهند.

کارشناس فوتبال در ادامه تصریح کرد: به هرحال باید این پیروزی را جشن بگیریم و برای بازی های حساس مقابل اسپانیا و پرتغال آماده شویم. به نظر من تیم ملی ایران نسبت به گذشته در فوتبال خود پیشرفت کرده و از این به بعد وظایف سنگینی بردوش خود دارد.

وی در خصوص بازی مقابل اسپانیا و پرتغال خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم ساده فکر کنیم باید به همین برد اکتفا کنیم اما در فوتبال شاهد این رخداد بوده ایم که تیم های متوسط توانسته اند با برنامه ریزی و ارائه بازی منطقی، تیم های بزرگ راشکست دهند و این کار در فوتبال شدنی است. اگر تمرکز لازم را در بازی داشته باشیم و بتوانیم کنترل خوبی در میدان داشته باشیم می توان از هر دو بازی نتیجه گرفت و حتی پیروز شد.

602

کد خبر: 956213

وب گردی

وب گردی