برومند: بازیکنان ازخودگذشتگی کردند اما برد دلچسبی نبود/ بیرانوند چند سیو عالی داشت

دروازبان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت:در بازی با مراکش نباید زحمات و از خودگذشتگی بازیکنان تیم ملی فراموش شود، شاگردان کی روش بسیار عالی جنگیدند و توانستند دل ملت ایران را شاد کنند.

پرویز برومند در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: در بازی روز گذشته (جمعه) برد تیم ملی ایران بر اساس اشتباه مدافع تیم مراکش رخ داد. این پیروزی با اینکه برای مردم لذت بخش بود اما اگر حرفه ای نگاه کنیم، برای جامعه فوتبال و اهالی ورزش برد دلچسبی نبود. در مجموع بازی از روی تاکتیک خاصی دنبال نشد ولی نباید از زحمات ملی پوشان غافل شد.

وی ادامه داد: در بازی با مراکش نباید زحمات و از خودگذشتگی بازیکنان تیم ملی فراموش شود، شاگردان کی روش بسیار عالی جنگیدند و توانستند دل ملت ایران را شاد کنند. ما در مقابل اسپانیا و پرتغال کار بسیار مشکل تری پیش رو داریم و به نظرم می توان با کسب یک امتیاز از این دو بازی به مرحله بعد صعود کرد.

دروازبان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص عملکرد علیرضا بیرانوند گفت: بیرانوند در 20 دقیقه اول بازی خوب عمل کرد و توانست چند موقعیت خوب گلزنی را از مراکش بگیرد، او چند سیو عالی داشت و بار روانی بازی را از روی دوش بازیکنان برداشت.

602

کد خبر: 956238

وب گردی

وب گردی